pondělí 5. listopadu 2012

Letí jako voda!

A co letí jako voda? Přeci čas. Nemohu se vzpamatovat z toho, že jsem před chvílí ze školy došla a teď tam zas jdu. Naštěstí dnes z ničeho nepíšeme, akorát z Aj, myslím si. To snad nebude tak strašné..
Dneska budu mít celkem honičku, uvidíme, jak to zvládnu. Po škole doučuji holky matematiku, snad jim něco do hlavy vtlouknu a pokud ne, beru násilí! :D
Jak je u Vás?
U nás leje jako z konve. Mě to ale rozhodit nemůže. Já si vezmu holínky, deštník v barvě holinek a tradá směr škola. ano, lidé se na mě koukají- zvláštně! Ale ať si koukají, mě se MÉ holínky prostě líbí! :D

Když už jsem u toho počasí, velmi mě zklamal víkend. Hlásili až 15 stupňů, a kde to bylo? U nás ne! Měli jsem tu jenom 7 stupňů, chjo! :( Mě chybí léto!

Konec vypisování se, už se těším na odpoledne, kdy vás zase všechny oběhnu a přečtu si, co jste pro "mě" pěkného napsali.

-Mějte se fanfárově ♥

4 komentáře:

  1. rychlejš než voda.. je to neuvěřitelný. víkend mi uběhl jako pět minut :D achjo!
    já dnes píšu ze zeměpisu a z češtiny, ale na zítra toho mám moc :( takže si dnešek nijak neužiju..
    ať se koukaj! holinky jsou fajn :P u nás teda neprší,ale sychravo je..
    měj se fanfáárově :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a odpovědi se opakují, protože otázky jsou pokládané hodně podobné :D
      kéž bys měla s těmi informacemi,co samy vyskáčou na papír pravdu..

      Vymazat
  2. U nás teda teplo bylo, ale sluníčko nikde. A dnes, v pondělí, je tu déšť, fuj. Chtěla bych zpátky léto.

    OdpovědětVymazat
  3. Letí rychle jako zvuk :-(
    Chceš naštvat? U nás bylo dneska krásně :-D

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))