pátek 9. listopadu 2012

Můj první TAG!

Ahoj.
Tak jsem mile překvapena. Je to moje poprvé, tak snad se netrefím mimo! :))

Hodně Tagů jsem četla u vás na blozích, strašně mě baví číst takové věci. Víc se o vás pak dozvím! Máte to také rádi? Nebo na tyto zanevřete?

Nominovala mě tato slečna, SECRET! A Moc ti za to děkuji! :))

A o co jde?
Jedná se o 11 zajímavostí o mě + 11 otázek. Nakonec má vybrat 11 koček, co budou - doufám, pokračovat v této cestě!

11 Zajímavostí o mě



  • Mnoho lidí mi chválí mé dlouhé řasy a ptají se, co používám za řasenku. Bohužel je vždy zklamu- NEMALUJI SE!
  • Jsem strašně citlivá, co se zvířat týče. Když vidím na ulici nějaké zvířátko, nejraději bych ho vzala domů a postarala se o něj!
  • Nejsem šprtka, ale dokáže mi hodit do očí slzy jen to, že dostanu za 5!
  • Jsem posedlá mými vlasy. Každou chvílí se koukám, jestli  mi nepoporostly nebo se nezničili, hi! :D
  • Když jsem doma sama, musím mít všude rožnuto. Bojím se tmy! :-D
  • Jakmile jsem na záchodě, mám nohy ve vzduchu, protože se bojím, že na mě vleze pavouk (Pavouky na záchodech nemáme, ale co kdyby? :D)
  • Když jdu spát a v pokoji je zhasnuto, skáču na postel snad z metru, aby mě nic nechytlo za nohy a nestáhlo mě pod postel! 
  • V noci, když se vracím dom, představuji si, jaké by to bylo, kdyby mě někdo přepadl. Představuji si, jak ho zmlátím a jak využiji mé schopnosti z kick - boxu, jsem číslo!!!
  • Přiznám se, že jím s kočkou z jednoho talíře. A když dávám mému zajíčkovi mrkev, kousnu si od něj taky! :D
  • Svého přítele škádlím často, ale miluji ho nadevše už 3 roky!
  • Své sestry na jednu stranu nesnáším, na druhou si to bez nich nedokážu představit!

11 otázek od Secret 

V jakém filmu by sis chtěla zahrát? A proč?
Asi by to bylo ve filmu s Hitlerem! :D Mám ráda tématiku 2. Světové. A věřte nebo ne, v tom filmu bych ho porazila!!! :D
U jaké písničky se dokážeš rozbrečet?
Je jedno, o čem písnička je. Ale když jsem u ní prožila něco, co se nedá vrátit, nebo co je mám srdcovka, tak se neznám. Když jsem byla malá, byla to písnička od Holek-Pro mámu. Zažila si svoje a i teď když ji slyším, je mi do breku!
Tvůj nejoblíbenější módní doplněk?
Nevím, zda se to dá brát jako modní doplněk, ale pro mě je! Jsou to mé holínky! Mrzí mě, že není podzim ani jaro, takové jak má být - deštivé! Nosím je strašně ráda! :))
Tvoje práce snů?
Kdybych si mohla vybrat, co bych chtěla dělat. Asi bych chtěla pracovat s problémovými dětmi a vidět, jak se napravují, zároveň bych byla jejich právnička, která by
je vysekala ze všeho možného i nemožného a byla bych slavná po celém světe!
 Tvoje nejoblíbenější Disney postavička? A proč?
Líbí se mi kráska a zvíře. A já miluji zvíře. Je to charakter, který se dokázal změnit pro lásku, toho si cením! :))
Tvoje nejoblíbenější osobnost?
Těžko říct, neobdivuji takhle žádného slavného ani neslavného. Čekám, až se osobností stanu já, asi! :D
Tvoje nejoblíbenější sladkost?
Dříve jsem musela mít denně Kinder bueno. Teď má nejoblíbenější sladkost je 80% čokoláda, mohla bych ji sníst na posezení, hi! :D
Kterou zemi by jsi chtěla v budoucnu navštívit? A proč?
Můj sen je letět na Island. Strašně mě láká ta vzdálenost, sopky a jiné! Jsem dobrodruh! Nebo také Amerika, někam do oblasti, kde je hodně tornád, to já mohu! ;)
Jaký je tvůj nejoblíbenější časopis?
Časopis? To je těžké, na časopisy moc nejsem, ale když si mám vybrat tak je to Méďa pusík. Doma jich ještě pár máme a já neodolám a prostě si jednou za týden Méďu přečtu! :D
Který kosmetický produkt používáš nejčastěji?
Jelikož se nemaluji, tak nejčastěji používám tak i tak řasenku. V létě vůbec, v zimě jen na plesy a na společenské akce. Řasenka mi vydrží i rok a více. Pak mám problém s tím, že mi vyschne!
Nejhorší písnička kterou jsi kdy slyšela?
Tak asi to jsou písničky od AC/DC! Nesnáším je, jsou hrozné! Mám to tak od dětství, stal se jeden incident, který mě ovlivnil.

11 otázek pro vás!
  • Máš nějakou pořádnou fobii?
  • Kdyby jsi měla možnost, co by jsi změnila ve tvém životě? Místo, rodinu, přátele, cokoliv...)Proč?
  • Jak se stavíš k tématu Gey / lesba? ( v mém okolí žhavé téma)
  • Jaký největší průšvih si kdy udělala?
  • Máš nějaký sen, který je nesplnitelný, ale i tak o to usiluješ? Jaký? 
  • Podvedla by jsi někdy?
  • Jaká váha byla tvá nejnižší a nejvyšší?
  • Dám ti pistoli, jak ji využiješ?
  • Máš zlozvyk, za který se stydíš a chtěla by jsi to změnit?
  • Co chceš v životě dokázat?
  • Byla by jsi schopna kvůli penězům jít s kýmkoliv? :))


 Kdo bude odpovídat?

10 komentářů:

  1. Jéé, koukám, že jsme nominovaly jedna druhou :-) Během zítřka ti na tvé otázky odpovím a těším na odpovědi na ty mé :-)

    Jinak jsem ráda, že o tobě vím zase o něco víc :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhoda! :D Hned se jdu mrrknout na tvoje otázky a odpopvědi:))

      Vymazat
  2. tvoje zajímavosti se semnou naprosto shodují :D až na tu tmu:)
    děkuji za nominaci:-* odpovím ti tady jestli nevadí
    1) bojím se špatných známek:D
    2) bydlení - mým snem je baráček někde na kraji města:)
    3) když neobtěžují heterosexuály, nevadí mi
    4) jsem bezprůšvihová! :D
    5) jo, chci se vidět s Harrym Potterem
    6) možná
    7) když jsem se narodila, vážila jsem 3,7kg :D a nejvyšší byla 66kg
    8) budu s ní strašit lidi :D
    9) ne
    10) chci hlavně dodělat školu
    11) asi ne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi stejnak jako mrně byla macek! :D
      S nejvyšší váhou to máme stjeně, akorát já měla 67! :D
      jE DOBRÉ, ŽE NESNÍŠ MOC DOPŘEDU, je to reálný! :))

      Vymazat
  3. Ahoj! Ráda bych tě pozvala na náš blog, kde probíhá naše první giveaway xxx
    http://www.cerisefees.blogspot.cz/2012/11/nase-prvni-giveaway_3811.html

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek, zase o tobě vím trochu víc :) A moc se mi líbí jak odpovídáš, ze tvých odpovědí vyzařuje jistota a to, že víš co v životě chceš :) A vidím že ze tmy máš fakt strach :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tmy se bojím jak čert kříže! :D Jsem prostě denní typ!:D

      Vymazat
  5. Oj! Já sem tu taky! :D :D Ok, zítra odpovím :) To s postelí, tmou, záchodem i cestou po venku ve tmě máme úplně stejné! :D I s těma blbýma známkama... Taky se nijak nešprtám. Přijde mi, že toho dělám naopak málo, na to, kolik mám kroužků.... A taky mám dlouhé řasy! :D Ale abych je měla jak mrkací panenka ještě víc, dávám si řasenku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, strašně mě zajmá co se o vás dozvím! :))
      Ano, taky si myslím, že toho dělám míň, než bych mohla! Mít dlouhé řasy je super, víme o čem mluvíme! :D

      Vymazat
  6. co se týče zajímavostí o tobě, tak koukám, že toho máme hodně společného :-)... jinak díky, večer Tag přidám i k sobě :-)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))