neděle 4. listopadu 2012

Nákupní horečka

Pěkný ráno ptáčátka. Sotva se probudím, musím vás jít zkontrolovat, jste má droga! :-D 

Toto bude článeček, jestli se tomu tak dá říkat, o tom, co jsem si koupila konkrétně ve Zdravěnce.
Myslím si, že to byl dobrý nákup, hodně věcí je náhražka toho, co nemohu a tak se mi otevřely nové možnosti.

A co že jsem si koupila vůbec?



1. Sojanéza
Je to vlastně náhražka majonézy. Je to zdravé, sice to má Kj více, ale přeci nesníte celou sojanézu najednou, nebo ano? Pro mě je to výhoda, když normální nemohu, tuto si přidat do salátu klidně mohu.
Cena: 24 korun

2. Tofu
Asi každý víte o co jde. Je to nízko energetická potravina s vysokým obsahem bílkovin. Takže já, když jsem ochuzena o mléčné výrobky si s tímto můžu bílkoviny doplnit raz dva!
Cena : 20,50 korun

3. Jablečné rolky

Když mě bude honit mlsná, je to přímo pro mě. Miluji a milovala jsem, když babička udělala jablečné placky. Teď už je nedělá a jsem ráda, že jsem na ně narazila alespoň tady. Složení není nejhorší, akorát ty karobové okraje, v nichž je ztužený rostlinný olej... No nic nemůže být bez chyby! :)
Cena: 10 korun

4. Grahamové plátky


Tak to je jiná alternativa pečiva, které nemohu. A promiňte, den staré pečivo už není moc dobré, uznejte sami!;) Jedla jsem je, když jsem byla malá a nyní se k nim vrátím, doufám, že mě zachutnají a nebudu si muset lámat hlavu, co místo pečiva.
Cena: 6 korun

5. Sojová paštika

Uvítají ji lidé, kteří nemají rádi Majky a jiná svinstva jako já. v Klasických paštikách je takových sranců, že bych je do pusy nedala. Jsem ráda, že jsou tyto, u kterých vím, nejen, že neobsahují žádné kůže, kosti a chrupavky. Ale i to, že je to zdravé a najdu tu jen soju a přidané látky, bez éček.
Cena: 20 korun

6. Sušené meruňky

Ty se komentovat nemusí, miluji meruňky a takto s nimi budu zahánět chuť na sladké.
Cena: 17 korun

7. Sušené banány
Cena: 10 korun

8. Sojový salám

Opět alternativa obyčejného salámu. Neobsahuje stopy masa a ani žádné jiné uzeniny, kterou stejně nemohu. Cenově je sice dražší, ale pro mě to je jediné řešení, čím uzeniny nahradit.
Cena: 33 korun

9. Šmakoun

Stejně jako tofu je to nízko- energetická surovina, která je plná bílkovin. je vhodný do salátů za studena, ale i pro teplé zpracování. 
Cena: 42 korun

18 komentářů:

  1. jsme ptáčátka? :D
    jo, droga... to blog je :X až mě to někdy štve
    zdravěnku u nás nemáme :(( ani žádný jiný zdravý obchod... moc mě to mrzí
    grahamové suchary mám moc ráda :)
    šmakouna a tofu chci už delší dobu zkusit, snad se k tomu konečně dokopu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ptáčátka- ranní! :D
      Také mě to někdy štve, ale zase lepší než prosedět někde na sociálních sítích! :))
      TAk to mě mrzí, my tu máme vda, tak ti jeden posílám! :D
      Určitě jdi do toho, je tos super! :))

      Ps. Děkuji za buchtičku ♥ :D

      Vymazat
  2. Nejradši bych ti ukradla ty sušené meruňky a banány, pak paštiku a pak všechno :-D
    Hezký nákup, jsi dobrá že umíš takhle hezky nakupovat. U nás žádný takovýhle obchod není :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mě mrzí, že tam takový obchod nemáte! :( Já bych u nás chtěla Marks and Spencer- nebo jak se to píše, tam mají zajmavý potraviny! ;))

      Né, nekraď mi je, byla bych hladem! :D

      Vymazat
  3. Super! Ta jablečná dřeň vypadá úžasně!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný nákup. Já bych mohla chodit do Zdravé výživy pořád už jen pro tu atmosféru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To také, ale cítím se tam taky tak .. volně? Nemusím laborovat nad nezdravými a bůhví jakými surovinami! ;))

      Vymazat
  5. ty jsi můj člověk!:) i když mléko můžu, tak zbožňuju takové věci a maso nejím, takže např. ta sójová paštika úplně super! A jak je to levný!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má babička a děda jsou také vegetariáni tak to mám částečně po nich, že mi to chutná! :)) A není to nejdražší, pravda! :ú))

      Vymazat
  6. parádny nákup teda..ja tu u nás v tomto mini mestečku nič také nemám..no musím sa po niečom pozriet v meste kde študujem.. :) možno na niečo dobré narazím :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také většinu nakupuji ve městě, kde studuji, ale málo kdy mám čas! ;)

      Vymazat
  7. Super nákup, takový bych si taky nechala líbit a ta jablečná dřeň zní zajímavě, zkusím ji sehnat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stojí za vyzkoušení, doporučuji! :)

      Vymazat
  8. nejradši bych okomentovala každej kousek toho tvých jídelních přírůstků:D-sem ráda žes našla nový alternativy a třeba ještě něco objevíš:D to je teda lov
    jo a třeba ty sušený meruňky, paštika nebo graham plátky považuju za velice moc dobrou volbu:D ňam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsem je dojedla a byly výborné, doporučuji, mnam! :))

      Vymazat
  9. Sama ani nevím jestli to bez blogu do pátku vydržím, beztak se tu objevím už v úterý :D No fotit bych se měla příští víkend a totéž platí o měření tak snad potom něco na blog přidám, uvidím :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))