úterý 27. listopadu 2012

Něco o ničem

Ahoj, čau nazdár! 

Máte se fájn? Já tedy ne! Ano, horečky nemám, hlava se mi motá už minimálně ale co krk, co ten blbý krk! Včera večer jsem byla u doktorky. Ta mě řekla, že v krku to může být streptokokovýho "vzrůstu" ale uvidí se podle výsledků. Každopádně mám penicilin, vincentku u které netrpím, protože mě chutná! Jo nejsem divná! :D  Hlava se mi motala, protože jsem měla a mám tlak šíleně nízký a to 80/50.. Prý není divu, že jsem měla/ mám stavy na omdlení! ;)
Moje číča mi dělá doma společnost!

Dneska už jsem snědla jednu přesnídávku. Vím, domácí by byla lepší jak jste mi radili, ale bohužel. NEMOHU! Nemohu čerstvé ovoce kvůli té kyselině v nich! Také jsem si dala pár kostiček brambor alespoň, ale trpím jako pes! Věřte mi, fakt! Nesimuluji! :D

Dnes ráno jsem šla na váhu, bylo tam číslo 52,8.. Včera to bylo méně, ale nebojte. Já to naberu, a proč? Jelikož a protože když nic nejím, tak ono se těžko přibírá a velice těžko se brání úbytku, no jo! :D Neukamenujte mě, ale já za to doopravdy nemohu! 

Byl dotaz, zda ještě hubnu. Dnes ráno jsem nafotila fotky, dám je do PC a už jen odvaha a dát je sem. Do konce týdne je tu máte, najdu fotky na srovnání a uvidíte, posoudíte, zdrbete- doufám že né moc! :D Ale teď k tomu dotazu. Už jsem celkem spokojená, ale jen celkem. Ještě potřebuji zformovat, posilovat, vyrýsovat. Tím, že budu cvičit, se automaticky zapne přeměna látek, takže tuky budou mizet tak i tak. Ale už neplánuji úbytek na váze. chci svaly, chci a chci a chci! Takže to je odpověď, nechci úbytek na váze už, chci formovat na cm a na svalech! Tak! :))

Pokud budete mít ještě nějaké otázky, nebojte se , já Vás neukousnu! :))

15 komentářů:

  1. Na fotky jsem zvědavá. Vždycky když otevřu tvůj blog a vidím ty čísla 173 cm/ 55kg, jsem plná motivace to taky dotáhnout na podobná čísla.

    Když mě doktoři přiotrávili prášky měla jsem tlak 90/60, takže chápu, jak ti asi je. Doufám, že ti bude brzy líp.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se ti to povede, uvidíš, jsi šikovná! :)))
      SNad ano, už mě to dom nebaví! :D .. Pane jo, přiotrávili jo? TAk to koukám, co všechno doktoři dokážou! ;)

      Vymazat
  2. chudáku :( nechtěla bych takhle trpět, i když já jsem taky nemocná :/ teda nejspíš zítra půjdu už do školy, ale od soboty mám střevní chřipku :( takže taky úbytek na váze :/ .. těším se na fotky :) .. máš krásnou kočku ;) mám podobnou :).. a moc krásný blog ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se uzdravíš brzy! :))
      Jéé, to mě mrzí, snad se střeva už vzpomatovala.. Děkuji, vyřídím jí to! :)))
      Strašně děkuji♥

      Vymazat
  3. hlavně se uzdrav, to je nejdůležitější :)
    gratuluji ti k tomu, že o sobě můžeš říci, že jsi vcelku spokojená - to je totiž téměř výhra, kéž bych to o sobě také jednou mohla říci :) zpevňovat, to už bude jen takové doladění do dokonalosti :) tak ať ti to jde. a jak na to půjdeš? fitness? Jillian? nebo jinak?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neříkám to ale zrovna mooc přesvědčivě, ale snažím se s tím vyjít! :))
      No nejspíš klasika, hooodně posilování, hlavně břicho a zádová svalstva.. také zadek.. ale to se časem ukáže jaké to bude! :))

      Vymazat
  4. Já chci taky kočku :((
    Jinak vincentka mi chutná taky a tlak mám bohužel taky nízký. Každé ráno, když vstanu z postele se mi zatmí asi tak na půl minuty před očima.. hnus :X
    a doufám, že se brzy vyléčíš :) jinak Ti děkuju, za upřímný ale nakopavájící komentář na mém blogu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč nemůžeš mít kočku? Vaši? ;)
      to znám todle, je to na nic, musí se to pěkně rozdýchat a hlavně rozsedět! :))
      Děkuji... No přece tu od toho jsme, musíme se pvzbuzovat kočko! :))

      Vymazat
    2. No, spíš se nestarám o želvu a naši by mi asi tím pádem kočku zamítli. I když poslední dobou mamka nějak moc začíná mluvit o sibiřské kočce, začíná si o ní shánět informace, tak nevím, třeba budeme mít na Vánoce nového přírůstka do rodiny :D sice spíš ne, ale byla bych ráda :)) kočky miluju :)
      i tak ještě jednou díky! :)

      Vymazat
  5. wow, těšim se na fotky :)
    máš krásou váhu, opravdu moc krásnou :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná micka :-) my máme doma kocourka Matýska :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Roztomilá kočička, my máme doma podobnou :) A už se nám konečně uzdrav :) Na fotky se těším, já jsem si taky už říkala jak jsem spokojená ale teď si zase říkám že jsem ještě mohla pokračovat, ale tak zaměřím se na vyrýsování a nabrání svalů, to se pak bude spalovat jedna radost :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))