neděle 25. listopadu 2012

Nejspíš : Odhalení!

Pěkný večer.
Doufám, že se máte lépe, než já. Ano, zase jsem celý den ležela a ležela. ničeho schopná nejsem. Horečky sice už nemám, ale motá se mi hlava, místama je mi na zvracení, no, prostě nemám sílu. Jsem tak trošku na odpis! 

Jak jste si užili poslední den víkendu? Zítra do školy nejspíš nepůjdu, asi celý den zase proležím. Celý dny nic nejím, včera to nebylo vůbec nic, dneska to byli 2 přesnídávky, ojojoj. Když ono to nejde, není chuť, nálada, nechutnalo by mě to a hlavně, nespolkla bych to! 
http://byznys.lidovky.cz/
A teď k tomu, proč tento název.

Včera byl u mě přítel. Svůj blog mám v oblíbených na horní liště. Koukal se na motoinzerci, bazoš a takové ty stránky, kterým nerozumím, to jsem já baba! :D A najednou mu tam skočil můj blog. Nezbylo mi nic jiného, než jít s pravdou ven. Řekla jsem mu, že mi hodně pomáháte v tom, abych se nepřejídala, že si sem píši jídelníčky a recenze třeba a tak. Bála jsem se reakce. Ale pro mě to byla úleva, nemám zde nic, za co bych se před ním měla stydět, takže pokud si to čteš
"Ahoooj, a miluji Tě L.! ♥"

Tak, také to máte tak? Ví někdo o vašem blogu? Jak na to reagujete?

U mě je to první a také poslední člověk, který to ví.

Tak se mějte Bay, Bay!

8 komentářů:

  1. prdlajs na odpis,už bude jen líp! :)
    to je dobře, že nebyl naštvaný! můj milý o blogu ví a nemá s tím problém :) tvá věta pokud si to čte je krásná,určitě mu udělá radost :)
    dál o mém blogu ví pár známých,ale mamča e-e,z toho by byl možná problém
    měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. doufám, jen doufám! :D
      Tak to je dobře, že nedělá neplechu, a smíšil se s tím dobře jo, nezaráželo ho to?
      U mámy by to byl u mě stejný problém, takže doufám s tebou! :D

      Vymazat
  2. No vždyť se taky není za co stydět:) Krásný vzkaz, snad si ho přečte :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak to ti prajem skoré uzdravenie :) ja sa tiež dosť bojím prechladnutia, keď je teraz vonku také pochmúrne počasie tak to človek ľahko chytí, ale zas nechcem vymeškávať kvôli testom, preto sa veselo ládujem Marťankami :D......o mojom blogu vie len priateľ, ktorý ma v tom podporuje a potom tuším naň narazili aj niektoré spolužiačky, ale tým je to jedno :D

    OdpovědětVymazat
  4. u mne o blogu ví akorát ségra, jinak nikdo :-)... jinak snad bude brzo dobře, držím palce :-)

    OdpovědětVymazat
  5. O mém blogu nikdo neví, doufám. Ale od té doby, co mám společný noťas s přítelem, už na svém blogu nepíši příliš soukromé věci. Podvědomě si dávám pozor, právě kdyby náhodou mrknul.

    OdpovědětVymazat
  6. Můj přítel o blogu ví a vždycky, když jím něco co bych v rámci zdravé stravy neměla, tak mi říká ať to dám na blog:D Jinak mé kamarádky ho taky čtou, a často i takové o kterých to nevím...to pak potěší když o něčem začneš mluvit a oni ti řeknou..joo to jsem četla u tebe na blogu;) Brzy se uzdrav!

    OdpovědětVymazat
  7. Já myslím, že je dobře, že o tom ví aspoň někdo, z psychologického hlediska :-) Ať je Ti líp!

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))