čtvrtek 1. listopadu 2012

Plány na listopad

Jak jste si všimli, zavedla jsem si plány. Za říjen se mi celkem povedly a tak se pustím do Listopadu.
I nyní se nebudou plány týkat jen stravy, no vlastně, uvidíte! :)

1. Další úbytky v cm
2. Překonat číslo 54 kg!
3. Dodržet dietu paní doktorky a dát se do kupy
4. Začít číst knížky k matuře
5. Poznat alspoň 5 nových potravin
6. Nakoupit vánoční dárky
7. Překonat 60 kliků
8. Do konce listopadu přidat foto na porovnání


Tak to stačí, je toho víc než dost a já to chci splnit- VŠE!

10 komentářů:

  1. Super! Asi se budu zase opičit, protože vánoční dárky musím taky nakoupit - děkuju :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale vůbec to není opičení, přeci každý potřebujeme dárky!:D

      Vymazat
  2. Eh.. kolik chceš mít kilo na svoji výšku? Už teď musíš být dost hubená :( A 60 kliků.. waw :D To snad ani není možný :D Jinak teda hodně štěstí.

    OdpovědětVymazat
  3. Na tvých plánech se mi líbí že jsou realistické a nejsou nijak přehnané, ale nepřeháněj to s tím hubnutím :) A perfektně se ti povedlo splnit plány na minulý měsíc, jsi šikula :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc, potěšilo mě to! :)
      Neboj se, nebudu přehánět, jen chci aby mi byly vidět svaly na břiše! :))

      Vymazat
  4. Smělý plány, tak ať se všechny vydaří. Těch 60 kliků...páni, držím pěsti! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. ja sem dneska chtěla jíst málo kvůli tomu včerejšku-ikdyž je to blbost prostě-jenže sem líná ty "tuky" vysportovat...
    ja vim že si takhle nikam nepomůžu ale nevim co se bude dít kdybych jedla "normálně" jesai by ta váha nešla nahoru..toho se bojim:/

    OdpovědětVymazat
  6. hlavně bod číslo 3, ať jsi co nejdřív úplně zdravá:-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To hlavně, ať už to je :))
      Děkuji ♥

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))