středa 14. listopadu 2012

Slova "úvodem"

Pěkný ráno ptáčátka..
Četla jsem si komentáře k minulému článku. 
Hodně lidí mi říká a tady napsalo, že k mé výšce 172 je 53-54 kg málo.
Ale holky, prosím vás. Váha klame!

Já vím, že mi nechcete věřit, ale opravdu se potřebuji ještě docela dos zformovat. Až uvidíte fotky, které plánuji na teto víkend, uvidíte sami, že to ať nehubnu a tak je blbost.
Mám povislí zadek, za který když chytnu tak se dosti klepe.
Ráno mám břicho parádní, ale když se najím jsem jako těhotná a s tím souvisí i mé pneu.
Proti nohám ani nic moc nemám.
Ruce a záda také nejsou nejšpatnější.
A boky? Tam mám na každí straně asi tak 2 cm tuku..

Tak prosím, neodsuzujte mě tím, že už to nepotřebuji, opravu chci mít postavu krásnou a můj cíl je nebýt vychrtlá, ale mít viditelné sval, což ze mě nedělá žádnou vychrtlinu a tak. Víte jak to myslím, ty motivující obrázky, Zuzka Light, prostě takovou chci postavu. Nelíbí se mi kostnaté vychrtlé holky, které se vidí pořád tlusté. Mě se líbí svaly, svaly a svaly! 

Chci něco hrozného?
Nechci být anorektička ani nic jiného. Na váze mi fakt nezáleží, ale potěší mě, zajímají mě centimetry!!

Tak děkuji a vydržte do Soboty aby jste se ujistily, že trochu hubnout ještě chci, ale na CENTIMETRECH, ať si vážím klidně 60 kil, ale mám svaly! :D 


Pěkný de přeji ♥

8 komentářů:

  1. Tak neblbni s tím jídlem a začni víc cvičit! ;) Fakt!

    OdpovědětVymazat
  2. Však na tom nic špatného neni, že se chceš hezky vytvarovat, ale buřt prostě určitě nejsi - pod tim výrazem si fakt představím někoho jiného :-)

    Hezky teda jez a cvič a cvič :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebo ty jsi vlastně psala asi prase, teď nevim :-)

      Vymazat
  3. Původně jsem Ti to sem nechtěla psát, ale většina tvých jídelníčků mi přijde dost mizerná (jíš málo)..svaly s tímhle přístupem nenabereš...ty potřebují naopak, abys kvalitně jedla cca 200kcal nad limit denního příjmu..
    Nemyslím to zle, chválím tě za snahu zdokonalovat se, jen bych pak nerada četla, že se trápíš neúspěchem...chce to vzít rozum do hrsti a uvažovat racionálně, ne v afektu;)

    Přeji hodně štěstí a díky za tvé inspirativní recepty :o)

    Týna

    OdpovědětVymazat
  4. Však já to nemyslela špatně. Jen mě zarazil ten poměr výška/váha. krásně tvaruj, je krásné pro sebe něco dělat. jestli tě to rozčílilo, tak se omlouvám...

    OdpovědětVymazat
  5. Musím Ti aj ja niečo k tomu napísať.Veľmi to preháňaš,vidíš sa skreslene.Ja sa len čudujem,že Ti nikto v Tvojom okolí nepovie,neblázni si až príliš štíhla.Stravuj sa normálne.Ty si na seba taká prísna,akoby si potrebovala zhodiť 10kg.Ty potrebuješ nabrať svalovú hmotu ak sa Ti páčia svaly a svojim stravovaním ju naozaj nenaberieš.Ty si myslíš,že Zuzka váži 50kg s tými svalmi :-) Ver tomu,že ak má výšku okolo 170cm tak jej váha je určite okolo 60kg.Neviem prečo všetky tak šialene podliehate trendu vychrtlosti.Keby ste videli koľko toho jedia športovci :-) Tvoje jedálničky sú málo energeticky vyvážené : špenát,ovocie,mrkva,jablko,ryžové kaše,jogurt,tvaroh.No to je dieta pre človeka,ktorý váži 90kg a potrebuje najprv zhodiť,aby mohol začať športovať a pridávať na jedle.Si vegetariánka?Žiadne mäso a zemiaky,mäso a ryža,ryby a zemiaky,strukoviny,cestoviny s omáčkou,tuniakom,pomazánky,tortilly pelnené mäsom,zeleninou,rizoto,palacinky s tvarohom.Más veľmi chudobný jedálniček na živiny,z čoho chceš mať energiu makať,ak chceš mať svaly?Nemyslím to vôbec v zlom,ale začni sa stravovať inak lebo toto je veľmi zlý spôsobo stravovania.Skús si dať navrhnúť jedálniček u fitness trénera.Povedz mu,že chceš nabrať svaly,každý deň športuješ.Ja sama sa venujem fitness a zdravej výžive a takýto jedálniček nemá nič so zdravou stravou pre športovcov.Dávaj na seba kočka pozor,Tvoja váha je pod hranicou podváhy,tak nech sa nestaneš závislou len od kontroly jedla a svojich centimetrov.Si mladá,krásna tak by si si mala užívať život,usmievať sa a hlavne zdravo a pestro jesť.Držím Ti palce,aby si pochopila,že byť krásna,mať svaly znamená mať dostatočný energitický príjem.Dávaj na seba pozor a nepreháňaj to.
    Sandra

    OdpovědětVymazat
  6. Jídlo jez tak jak doteď akorát se zaměř na posilování těch částí s kterýma nejsi spokojená, teď už jde podle mě jenom o vytvarování ale líp se mi bud kecat až uvidím fotky :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))