pondělí 19. listopadu 2012

Šmakoun s kukuřicí

Dneska jsem měla na večeři šmakouna, který byl výborný. Příprava tohoto pokrmu je snadná a rychlá. Takže pokud potřebujete zasytit, dát si bílkoviny a prostě se pořádně nadlábnout. Tak to je pro vás!

Co budeme potřebovat?

šmakoun
mraženou nebo čerstvou či konzervovanou kukuřici
kapka olivového oleje nebo rostlinného
grilovací koření
sůl, pepř
vejce
Postup:
1. Šmakouna si nakrájíme na kostičky. 
2. Na pánev si dáme kapku oleje a dáme šmakouna. Posypeme ho solí, pepřem a grilovacím koření a  restujeme " do zlatava"
3. Přidáme kukuřici a chvilku opékáme.
4. Nakonec přidáme 1 vejce a mícháme asi ještě 2 minuty.


Podáváme s pečivem, kečupem, zeleninou, s jogurtovým dipem. Jak kdo chce!

Dobrou chuť,
Vaše K♥

6 komentářů:

  1. Šmakouna už chci dlouho zkusit, nevím proč jsem ho ještě nezkusila :D Bílkoviny potřebuju (nejím maso), tak v nejbližší době koupím a udělám podle tvého receptu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Šmakouna už jsem docela dlouho neměla, zítra si ho koupím :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo děkuju za recept:) Já právě vždycky nevím jak bych ho jedla, protože mi samotný moc nechutná, ale tohle vypadá moc dobře! Hned si to píšu!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Opisuji do sešitku s recepty a vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Super receptík, já mám šmakouna moc ráda, tak ho zkusím i takhle :-)... jinak já recepty čerpám jen z netu, ale z normálních kuchařek a pak přijde moje "úchylnost" či záliba to že měním suroviny, nnožství a tak, aby mi to sedělo do mého režimu :-)...

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))