pondělí 26. listopadu 2012

Vánoce, Vánoce..




Pěkný odpoledne přeji.

Jak jste si užili školu?
Já jsem dnes byla doma. Horečku už sice nemám, ale v krku mě bolí jak nikdy víc a hlavně, když si sednu, nebo se zvednu, jsem jako na kolotoči a nevím proč. Proč?

Snad 2 hodiny jsem dělala seminárku do Práva, konečně je za mnou, strašně jsem to oddalovala, to jsem celá já! :D Přemýšlím o čem napsat, moc mě toho nenapadá, ale přibudou články.


Chcete se zeptat na něco? Něco na mojí osobu? Jen se ptejte, odpovím na vše a ráda!

A ať už k tématu.
Za necelý měsíc tu máme Vánoce, některé z Vás se na ně už chystají, ale já opožděná, ještě ne. Přemýšlím, co komu koupit. Dobré je, když mám sestry, žádného bratra, pro něj by byl dárek problém! :D

Tento článek by měl sloužit trošku jako inspirace.Sice objevím Ameriku, ale třeba by to někomu mohlo pomoct, protože já jsem ráda za takovéhle typy! Takže pokud se někdo na takový článek chystá, jen sem s ním! :))

Co sestrám?

- u mě v rozmezí 15 let a 20 let
http://www.jadi.cz/Kabelky/Nekozene-kabelky/Gabor-kabelka-zakarova-mensi-hneda
Má starší sestra (20) si pořád pučuje mou kabelku, menší. Tak jí koupím nějakou kabelku, toto je jen inspiritativní. Jak u Vás? :))

http://www.bestparfemy.cz/parfem-2-dil-11
Má mladší sestra (15) pořád říká, jak by chtěla voňavku, no tak jí nějakou pořídím, bude to těžké, ale co se líbí mě, tak se vždy líbí jí, takže..?

Zajímá se snad o něco konkrétního?
Fitness?


Nějaké fitness náčiní


Je líná?
třeba dečka k televizi?




Zaměřte se na potřeby a zájmy dotyčného..

Co budete kupovat Vašim sourozencům? :))

7 komentářů:

  1. Hele, jsou to jen 3 dny jednou za rok :) a neříkám, že to vydržím, je to zkouška a už jsem se tak rozhodla :)

    jinak... pěkný dárečky, brala bych tu kabelku :)

    OdpovědětVymazat
  2. nestrašte mě s těma Vánocema všichni :( leto se vůbec netěším!
    a o dárcích přemýšlím v jednom kuse.. zatím nemám jediný, a ani nápady nemám

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám bráchu a tam je vždycky složité se mu zavděčit :D Takže to asi nechám tak trochu na něm ať si vybere. Jinak příští týden jedu nakupovat dárky tak snad už to budu mít z krku, ale děsí mě jak rychle se ty Vánoce blíží, člověk to zase nestihne ani pořádně zaregistrovat. A to jsem ještě nedávno odpočítávala 100 dní do Vánoc :D

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji k seminárce!:) A mě vždycky největší problém dělá koupit dárky pro bráchu, tátu a dědu! To je šílený!:-D to nikdy nevím prostě:-D To zas bude letos nakupování. Zatím nemám nic a vůbec se na to nakupování netěším:-( A myslím, že ségry dárečky určitě potěšíš:) Přeji brzké uzdravení!:)

    OdpovědětVymazat
  5. :d hehe... dárky... :D a jak to s tebou vypadá? si furt nemocná? co jídlo?

    OdpovědětVymazat
  6. Jinak dotaz mám. Chceš ještě hubnout? Mohla by sis na úvodním obrázku změnit aktuální váhu... ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Moje ségra (o tři roky mladši - 20 let) studuje umělku, takže mám na výběr spoustu věcí :-D... Většinou jí kupuji kvalitní barvy nebo pastely, ale letos to bude asi diář, obě jsme na ně úchylné, takže bohužel "obyč" od Albi nás neuspokojuje :-D... Už známe svůj vkus, takže ségra dostane asi s Klimtem a já se vsadím že pod stromečkem najdu Moleskine :-D... a k tomu si vyrábíme drobnosti, loni mi sestra pomalovala tričko - dokonalost a já jí dělám korálky - naušnice, na krk nebo korálkové rámečky.

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))