neděle 18. listopadu 2012

Z trochu jiného soudku

Pěkný nedělní ráno, děvčátka.

Celý víkend jsem se neozvala, vím. Potřebovala jsem si všechno srovnat v hlavě, a to, když bloguji, moc dobře nejde. Nevydržela bych to bez vás, měla jsem problém teď, ty dva dny. Strašně mi pomáháte. Je to jiný pocit, když se mohu svěřit co jsem jedla, dělala, co jsem prožila..

A cože jsem si to vlastně rovnala?
Nevěděla jsem pořádně, co chci. Teda jo, vím to, kecám! Ale nevěděla jsem to jistě.Na 2 dny jsem zkusila vypustit, co se pohybu a jídla týče. Holky, nikdy víc to zažít nechci, už mě to nebaví si jídlo neplánovat, nebaví mě nic nedělat a už vůbec mě nebaví bez myšlenek sedět a cpát do sebe kupu jídla. Už jsem u toho vyrostla, díky bohu!

A došla jsem k závěru. Začínala jsem být jídlem posedlá, ale zdravě, né že bych na jídlo mysela na záchodě, ve snech apod. Jídelníčky sem budu přispívat jako plány a uvidíme, co se na nich změní. Mám doma na nástěnce papír, který jsem si včera vyrobila kde mám pohyb a jídelníček, budu si to tam zapisovat. Musím to mít pod kontrolou, protože za ty dva dny mi přijde, že jsem přibrala snad 20 kilo ( Jo, přeháním, znáte mě, to je můj vnitřní pocit, přibrala jsem beztak jen pár dek! :-D) 

A jak jste se měli vy? Jdu Vás oběhnout, protože jsem na vás zvědavá, co jste pro mě na víkend připravili! Jo!!!

Tak se mějte fanfárově.
Jdu udělat čaj mé horečkující sestře..

9 komentářů:

  1. to je dobře,že sis to v hlavě urovnala a víš jak to doopravdy chceš :) hezky jsi to napsala
    já se měla docela dobře :)
    bacha,abys to od ségry nechytla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky si tu chuť neumím představit :)
      nedělala jsem ho,nikdo jiný by to u nás doma nejedl a já přece nesním celou mísu :D
      ale k Vánocům si přeju nějakou menší zapékací mističku, tak bych ho potom mohla zkusit

      Vymazat
    2. od toho ty recepty sepisuji do článků - aby jste se jimi inspirovali :))
      já zkoušela přemlouvat mamku,abychom letos pekli jen zdravé cukroví,ale to mi neprojde - ona se prostě bez přeslazených "sra**k" neobejde:(

      Vymazat
    3. já jí nikde nemůžu sehnat :(
      a Kik poblíž nemám... tak řeknu mamce,abychom zajely někam :) díky za info!

      Vymazat
    4. Tak držím palce aby jsi ji sehnala, je taková bílá, něco jako porcelán, ale není to porcelán, víš co myslím ne? :D:D

      Vymazat
  2. Jsem ráda, že jsi zase tady :-)... a je dobře, že jsi si dala klídek na urovnání myšlenek a že jsi si to vše nějak urovnala... moc držím palce ať to šlape jak si přeješ :-)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, snad to pošlape, musí a chci! :))

      Vymazat
  3. Mě přijde, že kdybych nepsala každý den článek, byla by to úplná pohroma! :D Asi mě to začalo děsně bavit a nedovedu si bez toho představit den... Jinak se drž, ať nejsi nemocná víc než je nutné. Vzhledem k tvým problémům.. A hlavně dbej na to, abys jedla dostatečně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je to už taková nutnost, že jo? :))
      Také jsem trpěla, když jsem nepsala, ale potřebovala jsem to! :)) A tvé články mě bavíí číst, moc! :))
      Děkuji za podporu! :))

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))