úterý 6. listopadu 2012

Změna je život

Ahoj.
Dnes ráno jsem si procházela oblečení. Našla jsem jednu riflovou sukni, kterou jsem dala sestře, protože mi je velká. Ze zvědavosti jsem ji oblíkla, abych zjistila jak jsem na tom teď, jestli mi je, nebo jestli v ní "plavu více" .
No posuďte sami, já mám z toho strašnou radost.
Flaška na fotce je klasická od Sprite, ta tlustá litrová, takže asi víte, jak je tlustá, není to klasicky hubená 1,5 litrová!

Co myslíte, pěkný pokrok?  
Zítra najdu fotky, z minula, a srovnám je s nynějškem. 







Tak co myslíte? :))
Ps: dodávám, že když jsem ji kupovala, byla mi akorát, pak jsem  asi za měsíc potřebovala pásek, tak jsem ji dala sestře.. teď by mě ani pásek nepomohl - Dotaz od Hany!

9 komentářů:

  1. Úúúúžasný! Na srovnávací fotky se moc těším :-)

    Mam doma spoustu kalhot, které mi neseděly a chci si je zkusit na konci listopadu - jsem moc zvědavá, jak jsem pokročila :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Super, super!! Tohle je přesně okamžik, proč mě baví hubnutí.

    OdpovědětVymazat
  3. No., tak když už ti byla velká předtím, tak co, že je ti velká i teď? :D Tomu moc nerozumím..

    OdpovědětVymazat
  4. nenapadlo by mě si tam strčit flašku :D:D mohla jsi najít ale nějakou zdravější tekutinu! :P
    pokroky super :) gratuluujuuu

    OdpovědětVymazat
  5. Tyhle chvíle skvěle dodají motivaci a elán, že? :-)

    OdpovědětVymazat
  6. To je pokrok! Sama už chcem taký vidieť, nech ma to motivuje :)

    OdpovědětVymazat
  7. Paráda, to je nejlepší když je pokrok takhle vidět :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Super pokrok, těším se na fotky;)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))