pondělí 10. prosince 2012

10.11 2012

No nazdar!!!

Právě jsem dojela z Brňenských nákupů. Se spolužačkou jsme vyjely už brzy ráno, v 7. Mysleli jsme si, že to bude brnkačka všechno. V pohodě jsem dojeli do Brna s menším zpožděním, asi kvůli počasí či co. Mimochodem, přes noc u nás napadlo asi 10 čísel! :D A vyrazili jsme na náměstí na trhy. Byli mi doporučeny trhy na Zelným trhu, ve stylu Josefa Lady. No žádný aplaus se nekonal. Všude samý chlast, jídlo, bezdomovci a chlápci ve žlutých vestách.

A co obchody? 
Nejvíce jsme asi nakoupily v Teranově. Zklamal mě Newyorker, Camelie a jiné obchody.
Ale abych tady jen neklela, to bych pěkně lhala a to nechci! Nakoupila jsem snad za dva tisíce s tím, že dárky na vánoce jsou vyřešené, jupí! Akorát ještě něco malého koupit příteli. Nápad?
Nemohu Vám teď tady ukázat co jsem si koupila, to až po vánocích, protože kdyby na to doma přišli, nebylo by to překvápko, hi! :D

Jídelníček Vám sem dávat za dnešek nebudu, jelikož a protože by jste mě odstřelili za to, že jsem měla jen dva mini twistery! Jo a teda ještě buble tea, jestli znáte. Hanba, vím, ale prosím, nekomentujte mou stravu! Zítra ukázková! :)))

Pohyb?
Minimálně 10 km chůze, plus další cesta na bus apd. což je 5 km! 

A jak jste se měli vy? 

Popravdě, bolí mě nohy,jak kdybych ušla 100 kilometrů, co se dá čekat. celý den na podpadku! :D

6 komentářů:

  1. do Terranovy se taky chystám. sice nic speciálního nepotřebuju a v Terranově nikdy nenakupuju, ale prej jsou tam velké slevy :D

    OdpovědětVymazat
  2. super! :) jídlo přehlížím,k Bubble tea mám jediné slovo: "fuj" :D vůbec mi nechutná..
    a až přijde na to,co za maličkost příteli,dej mi vědět!:D

    OdpovědětVymazat
  3. Já nemusím ani New Yorker ani teranovu:-D a ty trhy stojí poslední dobou na prd všude, ani v praze mě moc neuchvátily..a dárek přítely ti bohužel neporadím, mám sama vždycky takhle problém nakoupit pro všechny muže v rodině:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Ten pocit že máš nakoupené dárky a nemusíš už téměř nic řešit je k nezaplacení že? :D S dárkem pro přítele ti boužel neporadím, protože jsem sama takový druh dárku ještě nekupovala :D A i u nás nasněžilo přes noc, a celý den padaly vločky z nebe a bylo to fakt krásné, takhle kdyby bylo 24. tak jsem nadmíru spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  5. Co třeba dát příteli něco "nehmotného", třeba naplánovat nějaký výlet, vymyslet nějaký zajímavý den.. to by se mu určitě líbilo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já ještě nemám žádný dárek a začíná mě to děsit.:)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))