úterý 11. prosince 2012

11 201 2012

Pěkný ráno.
Na mě se chystá jakýsi moribundus, ouha! Včera večer jsem asi půl hodiny byla nad umyvadlem, protože jsem si zapomněla ráno vzít prášek na  srážlivost krve a z nosánku mi jí pár vyteklo, já už to FAKT nesnáším, opravdu! :-D

Měla jsem sice v plánu probudit se ve 4, ale budík jsem vypla a vzbudila jsem se ve čtvrt na 6, to je taky paráda. Nestíhám nic, ale co bych pro Vás neudělala a napíši! ;)) Také podle toho vypadá má snídaně, nevyvařuji si dnes, mám obyčejnou snídani, co se to se mnou děje? :oO

Dnes sedím v komisi u voleb na prezidenta ČR , jsou to studentský volby, studenti prostě volí dříve asi! :D Takže si tam nemůžu vytáhnout mísu s jogurtem a vločkami, housky a ovoce to dneska jistí. Snad se tam moc nevydám za blbce, prosíím! :-D

Co si myslíte o chlebu Moskva?

A co plánuji na jídelníček?
Sn. Mléčná rýže od Kunína
Sv. Jablíčko
Sv. chléb + šunka Mandolína + pomazánkový sýr Fénix +eidam + cherry rajče + okurka
Sv.Sypaný pikantní tmavý cereální rohlík
O. Zapečená brambora se šunkou + zeleninou + sýrem
V. xx




Pohyb:

Mimo odpoledne už konečně budu cvičit, strašně mi to chybí, dnes plánuji dát si do těla.
Ode dneška začnu používat tabletky CHROM + L-CERNATINE (nebo jak se to píšeme, I´m sorry! :D )
Nepoužívá to někdo, zkušenosti? ;)

Mamča dneska bude péct vanilkové rohlíčky a ještě nějaké cukroví, už se těší, až si na štědrý den - dřív neochutnám! Sednu a dám si cukroví k snídani! :))
Máte to stejně?
 Tak já už Vás nebudu zahlcovat něčím o ničem, 
mějte se fanfárově 
a
hurá do školy !♥

14 komentářů:

  1. Asi by to vypadalo vtipně, kdyby jsi seděla u urny a dlabala tam jogurtík :-)... ale přece jen jíst se musí :-)... Tak ať ti to uteče dneska rychle :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, už teď jsem tam seděla v rohu a jedla bagetu aby mě nikdo neviděl! :D ..

      Vymazat
  2. Taky máme ve škole volby, ale myslím si že této možnosti nevyužiju :D Jídlo máš pěkné a s tím cukrovím to máme stejné :) Sice ho peču, ale ochutnám maximálně tak jeden kousek. Ale na Vánoce si naložím talířek a budu se tím živit u televize :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda.. Ani mě to mimo vánoce nějak neláká, jsem asi divná! :D

      Vymazat
  3. nemám to stejně, já při pečení ujídám pořád :-D

    OdpovědětVymazat
  4. u nás se taky dnes volilo :D ale jsem špatný student - nešla jsem k volbám :D
    o chlebu Moskva? :) nevypadá špatně
    zapečený brambory jsem dlouho neměla :) mňam!
    ani jedny z tabletek neznám :) pak nám dej vědět jestli účinkují
    a s cukrovím to mám následovně, asi si nedám vůbec :) jednou už jsem "ne" řekla a akorát mě to posiluje :)
    hurá do školy, to jo :D:D
    měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Styď se Kamí! :D
      No, nevím, zda je nejideálnější právě! :(
      Tak jo, snad to nebude nějakej placebo efekt! :D

      Vymazat
  5. chléb moskva jsem ještě nevyzkoušela..

    jestli chceš, zapoj se u mě na blogu do giveaway o límeček značky Stefanel: http://justneedpeace.blogspot.cz/2012/12/first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. chléb moskva neznám, takže nemůžu posoudit ;)
    stačilo mi přečíst si ten tvůj oběd a už mi kručí v břiše! :D
    taky jsem zkoušela nějaký tabletky, ale nějak nevim jak se jmenovali a teď si ani nemůžu vzpomenout kam jsem je dala :D
    dala bych si rohlíčky :P♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady ho nikdo nezná, to je jen u nás na Vysočině? :D
      Jé, tak to je škoda, také bych ráda dostala tip! :))

      Vymazat
  7. Děkuju za milý komentář:-) Chleba Moskva je podle mě dobrý, Carnitin jsem brala nějakou dobu před cvičením a účinky.. nevím, snad trochu:-) A cukroví radši vynechám úplně, protože kdybych si dala trochu.. nezůstalo by to u trochu:-D Ať se ti daří!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TAk děkuji za názor, také si ymslím, že by nemusel být nejhorší! ;))
      Snad? Ojé, tak třeba se nějaké výsledky dostaví! :D ..

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))