středa 12. prosince 2012

12. 12 2012

Pěkný Večer.

Tak v první řadě bych se chtěla omluvit, že jsem včerejšek a dnešek nebyla moc aktivní. Většinou píši hned ráno, co a jak. Dnes jsem měla budík na 4, ani jsem nezpozorovala, že budík zvonil, asi jsem měla chvilku snění! :-D

Takže jsem zaspala, věc první. Pak jsem jako trubka čekala na nádraží asi půl hodiny na autobus, který snad po 40 minutách přijel, promrzlá na kost jsem jela znuděná do školy, věc druhá! To je tou sněhovou kalamitou, máte to u Vás také?

Toto jsem koupila ndes naší micině, je to mléko pro kočky s přidanými minerály a vitamíny, doporučuji pokud máte číču! :))

Ve škole jsem psala velkou písemku z účta, kterou jsem SNAD nepodělala, juchů! :))
 Také tak nemáte rádi velké písemky?

Po škole jsem chodila po městě, koukala se po vánočním stromku, dárcích a podobně. 
Jaký máte stromeček Vy?

Denšní jídelníček:
Sn. Tvaroh + medové pukance + jablko
Sv. Ovofit, bebe sušenka
Sv. Kaiserka celozrná + smetanový sýr + rajčata + šunka Mandolína + Eidam
O. Rajská omáčka + kolínka
V. Zapečený lilek s bramborama







Pohyb:
Chůze 8 km

4 komentáře:

  1. Medové pukance jsem už dlouuho neměla, ale jak jsem je teď viděla, tak si je budu muset koupit! :D Jinak rodiče koupili zrovna dneska stromek a máme jako každý rok smrček :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Smrček je klasika, my chceme nějaký menší! :))

      Vymazat
  2. my máme umělý. Je mi líto řezat stromeček, abych si ho na týden ověsila ozdobami. Vím, že něco do sebe má, pro mě je ten úmělý už vlastně tradice;) jinak ho zdobím do červené a zlaté:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My máme vždy také umělý. Ale jelikož u nás sestry nejí ani kapra, tak jsem řekla, že buĎ stromek nebo kapr! :D ..

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))