čtvrtek 13. prosince 2012

13.12 2012

Hola, hola, škola volá! 

Né, nejsem blázen, opravdu ne!Jen jsem na nohou už od 4, tak to svědčí o všem! A proč tak brzy? Máme dneska zase nultou, stejně i jako zítra. Dala jsem si úžasnou  snídani a teď bych se měla jít učit němčinu a anglinu, píšeme a já jsem líná se naučit. Také Vás to tak nebaví? že se ptám, co? :-D

Po škole plánuji jít nakupovat. Kouknout se po stromečku, nakoupit si kosmetiku, jít do Kauflandu, kouknout se do obchodu a hlavně, jít do DM! Miluji DM! 
Zde jsem člověkem, zde nakupuji, hi! :D

Domů bych měla přijet asi kolem 4, doufám, že nebudu moc vyfluslá, ráda bych si zacvičila P90x, asi něco s nohama a tak. Dnes má přítel firemní chlastačku, sestry jedou do Prahy na nějaký krasobruslení či co já vím a máma je v práci, tzn.? Budu sama doma. Ne zase tak sama, chci napsat kamarádce, kterou češu, zda by se nestavila a neudělaly bychom si výborného svařáčka, joooo!!

A co dnes s jídlem?
Sn. Ovesná kaše + lískové ořechy+ čokoládové kolečka 5 ks + pomelo + 1 lžíce medových pukanců
Sv.Mléčná rýže- Jahoda
Sv.cereální bageta + smetanový sýr Fénix + eidam + schwaarz. šunka + rajče + okurka
O. Sypaný rohlík- lítala jsem po obchodech
V. Tvarohová bomba- tvaroh s ořech







Pohyb:
chůze 10 km

16 komentářů:

  1. a já myslela, že nikdo dřív než já už nevstává :D udělala jsi mi radost! :D
    z němčiny a angličtiny píšu zítra, dnes mám oraz - jedu do Drážďan :)
    do DM se taky chystám, je tam akce nějaká, nebo spíš - měla by být - naskenuješ kartu na tom jejich terminálu, vytiskneš si poukaz na kabelku a u pokladny si jí vyzvedneš, stojí 100 bodů a líbí se mi, mrkni: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/382074_564435073582222_769948881_n.png
    užijte si večer či odpoledne s kamarádkou :)
    jídelníček se mi líbí, ale.. co je tvarohová bomba? :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, jsem ráda, že tu mám společnici na raní psaní! :D)
      Jé, ty se máš, také bych hned jela! Vem mě sebou, stav se pro mě Kamíí! :( :D
      Pane jo, ta kabelka je krásná! Ale já nevím kolik mám bodů, nevíš jak se to zjistí? :D
      A tvarohová bomba, ještě nevím právě, něco mooc dobrýho s tvarohem! :D

      Vymazat
  2. Ahoj Koouky, z teba dnes ide dobrá nálada alebo sa mi to len zdá? Nech sa ti vydarí dnešný deň a potom sa podeľ s nami, čo nakúpiš v DM :)
    Inak mali sme spriatelené blogy a prešla som sa nový, kde blogujeme dve, ak by si si ma prepísala.
    Žirafka-versul

    OdpovědětVymazat
  3. Máš to dnes napsané nějak extra optimisticky :-D... já mám před sebou tunu povinností a noční, takže by se mi trochu toho optimismu hodilo :-).... jinak DM taky miluji :-), po výplatě tam mám zákaz vstupu :-D....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fákt? :D Mě to příjde taková klasika...:)
      Také bych tam nechala miliony kdyby to šlo!:D

      Vymazat
  4. Brzké stávání ti nezávidím,mně naštěstí zítra odpadá první hodina :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nebaví!:-D učení mě nebaví!:-D A taky hrozně ráda chodím do DM a chci si tam vždycky koupit všechno!:-D Takže se tam snažím moc nechodit!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že jsme na tom ouplně stejně!:D

      Vymazat
  6. já mám němčinu :-P
    jinak jak mají teď v DM tu kabelku, tak mě to pěkně štve! je za 100 bodů a já mám 85 :-/
    pěkný jídelníček :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě ani nevím, jka mám zjistit, kolik mám bodů! :((

      Vymazat
  7. Tu choceňskou ochucenou pomazánku jsem koupila v našem malém obchodě takže si myslím že ji seženeš všude :) Je k dostání čokoládová a vanilková ale složení je teda nic moc :D Jídelníček máš super, snídaně musela být fakt fantastická :) A prosímtě můžu se tě zeptat co obnáší tvarohová bomba? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě že v Kauflandu ano Alebrtu u nás není, tak nevím no! :( SNad na ní narazím a děkuji! :))
      Noooo, to jsem sama nevěděla.. Ale byl to výborný hrudkovitý tvaroh s očechy♥

      Vymazat
  8. Vztávat takhle brzo, to bych asi nedala :D pěkná snídaně, hned bych si dala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On si člověk zvykne, nic jiného nezbyde! :D

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))