pátek 14. prosince 2012

14.12 2012

Pěkné ráno.

Dneska jsem měla pekelnou noc, doslova. Můj přítel měl firemní akci, jednoduše řečeno- chlastačku. A já nesnáším, když je někdo opilí a přitom posílá smsky nebo volá a má takový debilní hloupé řeči, šak to znáte! :D .. A Ano, můj přítel to udělal. Nejen, že mi neustále volal, to by mi zas tak nevadilo nebýt těch blábolů a nesmyslné debaty! :D Ale také mě v noci vytáhl se svým kamarádem z postele s tím, ať jdu s něma do hospody a ať jdu v pyžamu, protože mi to sluší, achjo! :D
Takže jsem se nevyspala!

od Neděle čekám na své kamarádky, bože, kde jste? :-D

A jak jste asi už uhádli, píši, protože nejsem ve škole. Mám křeče v břichu jako blázen, ale hlavně. Půjdu k doktorce na vyplnění úrazu a na krev, nějaký testy či co, brrr!
Plánuji jít dnes k nám do města na trhy a konečně si koupit nějakou čepici a šálu, nikde nic nemají. 
Nevíte, kde koupit takovou tu sadu?
Mimo to chci i péct, odpoledne si dáme vínko s kamarádkou, dokoukáme film a nejspíš ji učešu, ano ano! To jsem já, kadeřnice!:D

Také jsem přemýšlela a došla k názoru, že i když některé z Vás vůbec neznám, když si čtu nebo píši komentáře, příjde mi, že jste mé nejlepší kamarádky! Jsem jetá? :-D

Edit 21:00: Tak jo, tak je to tu. Zrovna piju heřmánkový čaj, teda já ne to ♥, a kouká se mi přímo přes rameno. Je to venku! :-D
 

Jídelníček:    
Sn. žovo-kukuřičná kaše -kaštanová + jablko+ pomerančový domácí džus
Sv. Bílý jogurt + medové pukance
O. Fazolová směs se zelnoninou + opečený brambor v troubě
Sv. Jablko
V. Ajajaj, párek v rohlíku no, s přítelem! :D





Pohyb:
Chůze 9 km

Mějte se krásně ♥

21 komentářů:

  1. Já takovou sadu koupila v C&A, tsk tam určitě mrkni, pokud ho máte ve městě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to u nás ve městě není, škoda! :(
      Ale děkuji! .))

      Vymazat
  2. Ahoj, to ja vždy som vravela priateľovi, že nevadí mi, pokiaľ ide chľastať, len nech mi nevyvoláva :D A bol pokoj :)
    Dúfam, že niečo pekné na trhoch kúpiš!
    Tá kaša na raňajky bola kupovaná?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupila jsem si sadu, jupíí! :))
      Nene nebyla, přidá recept! :))

      Vymazat
  3. Taky nemám ráda když přítel někam jde a pak tohle :-/ Ale tohle tvoje vyprávění zní docela vtipně :-D Navíc mi přítel asi tak před měsícem slíbil, že na konec světa budeme celý den spolu, jenže mu do toho taky vlezla firemní chlastačka ale prý to zrušil kvůli tomu, že bude se mnou... Tak jsem na to zvědavá :)
    Ať doktoři dopadnou dobře :)
    Nejsi jetá, já to mam taky tak :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vtipné to opravdu bylo! :d .. Tak to je pekné, můj má také firmeku i příští týden na konec světa! :d ..

      Vymazat
  4. Tak to je hezké,... plně ti rozumím :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že někdo ví, jak se cítím! :D

      Vymazat
  5. Amazing post!! :)
    Would you like to follow each other? :)

    http://www.facebook.com/estilohedonico
    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thx. :)
      Yes, sure. I will be glad! :))♥

      Vymazat
  6. Holt se s chlapama člověk nenudí :-)... Jinak to jak píšeš o kamarádkách znám :-D... taky vás vlastně neznám a přitom si neumím bez vás den představit :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, fakt.. Já už si ani nekdoáži představit to, kdybych vás neměla! :D

      Vymazat
  7. ahoj! můj přítel když pije, tak buď většinou telefon u sebe nemá nebo je semnou, takže tohle jsem neměla šanci zažít :D:(
    jaké kamarádky? :D:O
    snad ti testy dopadnou dobře a křeče brzy odezní!
    já mám super sadu z Tchiba :) ale z loňska.. letos jsem nikde na žádnou pěknou nenarazila, tak hledej šmudlo!
    doufám že kadeřnické schopnosti využiješ třeba i později :) nějak... profesionálnějc :)
    a jetá nejsi, taky mi to tak připadá :D:D mohly bychom udělat i sraz, co říkáš?:) hrozně bych vás ráda všechny poznala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je jedině štěstí Kamí! :D
      No, dozvím se to až ve středu, tak doufám že to dopadne dobře! :))
      Jé, tak tam mě nenapadlo se kouknout, jak je ta rekla ma Tchibo, hihi to je z Tchiba? Fakt? :D:D
      No, ráda bych si tak třeba i přividělala.. :)
      No nebylo by to na škodu, jen najít to správné místo! :D

      Vymazat
  8. Hezky napsáno, pobavila jsem se :-)
    Ad Matrix Sleek, mám ho už dlouho z nějakého kadeřnictví, ale našla jsem něco podobné i na netu, nevím, zda je to jen jiný obal nebo i obsah, těžko říct...

    Velká Vánoční Giveaway

    OdpovědětVymazat
  9. Ne doopravdy nejsi jetá, mě to tak taky někdy připadá :) A takovou sadu jsem myslím viděla v Takku v takové krabici a v Tchibu podle mě taky něco musí mít, teda aspoň se mi zdá že jsem něco podobného viděla v jejich letáku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? tak v taku jsem nic neviděla, ale je pravda, že jsem se asi soustředila na krásné modré kalhoty, co jsem tam zblejskla! :d

      Vymazat
  10. furt mi tvrdíš že jim naprosto nemožně, ale já prostě nevim jak jinak jíst .. vím že někdy prostě sežeru blbost a nehodí se to, ale jím v rámci svých možností finančních i časových ... a snažím se. ale když se pak dozvím že je to celé špatně tak fakt už jsem zoufalá ...

    OdpovědětVymazat
  11. Jo pusinky ze sněhu znám, ty kokosky jsou vlastně úplně to samé akorát se tam přidá kokos :) No zkusím trochu přidat porce jídla, ale myslím si že to bude tím, že jsem nejedla ve školní jídelně a vařila si sama takové dietní jídla.. Zase když toho sním víc než jsem zvyklá tak mám takové ty výčitky pořád, tak fakt nevím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo kokosky mám ráda také a moc!:))
      Třeba to bude tím, nedělej s z toho hlavu kočko! :))

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))