pondělí 17. prosince 2012

17.12 2012

Hi!

Ani by jste nevěřili, jak se mi dnes nechtělo vstávat. Máma mě musela budit na podruhý po půl hodině, je to se mnou hrozné! :D

Jak jste na tom s dárkama?

Zrovna jsem dojela, koukla jsem se na teploměr, kde mimochodem jsou 2 stupně, cože? ://// A jsem celá celičká přecpaná, asi je to tím, že jsem měla pořádnou snídani naposled ve čtvrtek, o víkendech si ji trochu ubírám. Asi brzy puknu! :D

Heč, ám krásný nový kalendář s kočičkama. Koupila jsem si ho na trzích a jsem z něj stráášně nadčená! :D
Jsem jako malý děcko, fakt! :D

Ve škole by mě měl dát čtvrtletku z matiky, na kterou se chystám už snad dva týdny, aja, má první kula, že by? :( :D 

Po škole se chystám jít do nemocnice, pak za přítelem ♥. A nakonec na město, kde naší čičince koupím granule, protože už je nemá 3 dny a vypadá fakt hladově. Né, dělám si prdel srandu, místo toho má nadmíru kapsiček! :-D
Tento krém mám z "orifléjmu" a musím jen doporučit. Je to krém na ruce, s příjemnou vůní a super účinkem! :)


Mimochodem, kamarádky mi přišli a jsem za to stráášně ráda, ani nevíte jak. A já to se prostě napsat musela! :D

A co plánuji na jídlo?
Sn. Rýžová kaše+ termix + kiwi + ořechy +1 lžička arašídového másla
Sv. Jablíčko
Sv. Mrkvový salát (mrkev + citrooon)

Pohyb:
Kliky

4 komentáře:

  1. ahojky! já vstala úplně v pohodě, divné :D
    dárky už mám, budu kupovat jen kdyby mi něco ještě padlo do oka
    my dnes píšeme velkou z matiky a češtiny,tak jsem zvědavá..
    tři dny jen o kapsičkách? :D to asi není úplně zdravý, ne?
    gratuluju ke kamarádkám :)
    a jídlo super, termix jsem dlouho neměla :D

    OdpovědětVymazat
  2. Však mamičky sú skvelé, taký kalendár vždy poteší :)

    OdpovědětVymazat
  3. O dárkách mi nemluv :-D... mám asi půlku a přitom vím co koupit, ale není čas :-D...

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem se lekla že číča trpí hlady :D Však ona bude rozežraná když teď místo granulí měla kapsičky :D To ta naše granule bere jen v krajní nouzi :D A dárky už mám dnešním dnem definitivně hotové, maximálně ještě ve čtvrtek na trzích ve Vídni koupím nějaké drobnosti, ale jsem ráda že od toho mám klid :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))