úterý 18. prosince 2012

18.12 2012

Pěkné ráno ospalové. :))

Ani nevíte, jak bych chtěla, abych patřila k těm, co do školy vstávají ne v 5 jako já, ale v 7! ://
Už mě to unavuje probouzet se, jednou se chci pořádně vyspat! :-D

Dneska ráno mám šílenou nechuť k jídlu, fakt strašnou! :D Dobu jsem stála v kuchyni a přemýšlela jsem, co si dám k snídani, všechno, dokonce i kaše!! Cože? Se mi hnusilo! Asi jsem se dneska špatně vyspala! :-D

Dneska mám ve škole naštěstí jen 4 hodiny, hurá, hurá! Alespoň něco pozitivního z dnešního dne! :-D Po škole se jdu kouknout na vlašáky, jestli nějaký ještě seženu a na poslední dárky, teda jen jeden dárek pro spolužačku, dobře! :-D Ostatní až tak ve Čtvrtek! 

 Ani sem nebudu přidávat plány na jídelníček, to dopíši, protože jediné, co vím je, že na svačinu budu mít tvaroh jahodový, to je vše, ano tak bídně na tom jsem! :-D

Tady byla Natálka ještě malý pívo, já ji zbožňuju ♥


16 komentářů:

  1. To vstávanie je náročné a to ja bežne vstávam tak o šiestej :D No a keď nemám školu, tak pred ôsmou :D
    Natálka je fakt zlatíčko :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy se mi vstává v pohodě a někdy? To bych chtěla umřít! :D
      Jojo, to ona je! :)

      Vymazat
  2. Zrovna dneska jsme měli od 9. ale já si to ještě o hoďku protáhla a půjdu až na třetí hodinu, takže ted tu hezky v klídku snídám, :D ale fakt se mi ta nechce, jediný co mě těší je, že sí zítra udělám od školy celodenní volno a pak už jen dva dny :) Přeju ti hezký den ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to se máte, to nám takle nikdy nedají! :D ...

      Vymazat
  3. já dneska poprvé zaspala, večer jsem si udělala koláč k snídani a nestihla jsem ho, tak jsem byla smutná :(:D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejhorší je, když se ti takle rozhodí celý den Kamí! :))

      Vymazat
  4. Nenavidim vstavani! Uz potrebuju prazdniny! Jinak natalka je hrozne Krasny nuninek;) Mrkni na nas blog❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsou, hurá! :))
      děkuji, juknu! ))

      Vymazat
  5. Vstávání v 5 ti fakt nezávidím, já vstávám "až" v 5:40, ale tak přes Vánoce si snad odpočinem :) A ranní nechuť k jídlu moc dobře znám a fakt mě to někdy štve, protože snídaně zbožňuju. A kočička je roztomilá, máme podobnou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ono co to máš rozdíl 40 minut! :d ..
      Jé, přidej fotku číči! :))

      Vymazat
  6. Já se svým režimem taky dostávám zabrat, v minulé práci jsem v 5,30 už seděla v práci a teď v aktuální poráci 5,00 ráno končím :-)....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se ti ani nedivím, pořád noc, no to bych teĎ asi nezvládla! ;)

      Vymazat
  7. ta kočička je krásná ♥
    jinak já vstávám v 6, heč :-P

    OdpovědětVymazat
  8. Natálka je nádherná. dneska jsem sehnala Ježíška pro našeho kocourka, tak snad se mu bude líbit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také musím sehnat ježíška pro zvířátka! :))

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))