pondělí 3. prosince 2012

3.12 2012


 Pěkný ráno..U nás -3!!
Už jsem od 5.00 na nohou. A je mi dobře. po týdnu jdu do školy, bohudík?? 
Dala jsem si nový režim. Před snídaní si vždy zacvičím, pak i odpoledne. Dnes jsem cvičila workouty Tiffany, dohromady to bylo 15 minut. Prvně kardio, pak posilování na bříško a mimo kliky. Asi to tak bude nejlepší, když chci mít pořádný svaly.
Také začnu běhat, od prázdnin jsem nebyla a mrzí mě to, protože mě to baví, ani nevíte jak.
Momentálně snídám kaši, kterou nemůžu vyfotit, hi! :D Protože se mi vybi/y?l foťák a jiný baterky se mi nechtějí hledat, tak smůla no! :D

Z minulého roku, já už chci pořádný sníh! :))

Dneska přibyde článek, konečně! To byla doba, co?  No nemohu za to, opravdu ne! Asi byla špatná karma kolem mě, na něco to svést musím! :D

Mám dneska jakousi psací, takže omluvte mé sáhodlouhé povídání. Snad mě dnes nevytasí z matiky, musím se s ním soukromě domluvit na úterý, achjo! Jsem to ale podlejzačka! Hi...

Sem strašně ráda, že už konečně pořádně jím a včera jsem byla tak nesmírně ráda, když jsem objevila jednu naši hvězdu, málem ztracenou- Budeš vědět


A můj plán na dnešek? Zatím to není jasný, no, neche se mi plánovat! :D
Sn. Kukuřičná kaše + hruška + čoko 74 %
Sv. 2/2 hrušky + bílý jogurt Valašský
Sv. Grahamový plátek 2x + fitness šunka + gervais + cherry rajčata
O.Šunkofleky ( tofu, šmakoun, vejce s mlékem)
V. Sojový dezert + sýr

Grahamový plátek + gervais + fitness šunka
Jogurt + hruška
Pohyb:
10 minut Kikbox kardio with Tiffany
5 min ABS workout
Chlůze 6 km
Kliky 40
workout 
 

23 komentářů:

  1. Můžu se zeptat, kde plánuješ běhat? Protože si nějak nedovedu představit běhat venku v tomhle počasí :) jinak tě obdivuju, že dokážeš ráno cvičit, já vstávám v půl 7 a ještě nadávám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No venku! :D
      Minulý rok jsem běhala ve sněhu i když byli vánice a sněhu metr, vše jde, když se chce! :))

      Vymazat
  2. běh je fajn. a vidím to tak na duben, květen a já začnu taky. v zimě mě ani nehne, však venku mrzne! :)
    sníh už chci taky. ať je ta vánoční atmosféra se vším všudy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mrzne, ale já se zahřeji abaví mě to. V létě je to lepší, co si budeme povídat! ;))

      Vymazat
  3. pohyb před snídaní je suepr :) škoda, že už nemůžu cvičit :(:D
    přežij den!! :) a těším se na článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí, já to převezmu od tebe! :D

      Vymazat
  4. Na článek se moc těším :-)... já ráno chodila taky běhat a le v tomhle počasí mám problém vůbec chodit ven, protože jsem čistě letní typ - takže běh teď bych opravdu nedala :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je zlé, léto tu totiž dlouho nebude! :D

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Omlouvám se, hrubky se vyskytují! :D

      Vymazat
  6. To nic, u nás -8 :-/
    je super že cvičíš ráno, taky jsem se o to pokoušela, ale marně :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak u nás už je podobně také tak! ;))

      Vymazat
  7. čo by som dala aj ja za to donútiť sa ráno si privstať a zacvičiť :ň závidím ti takú pevnú vôľu ;))

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no tak musíš se více hecnout a vše půjde! :))

      Vymazat
  8. To já si zase myslim, že není důvod proč bych si ten jeden kousek dortu nemohla dát když už jsem ho upekla, nejím to každý den a doopravdy nemám v plánu se dokonce života omezovat. Zbytek rodiny si dal i dva větší kousky a nepřiberou po tom, tak proč bych měla já. Navíc už jen udržuju a podle mě není správné odepírat si věci na které má člověk chuť :) Jinak máš super sportovní plány, v kolik vstáváš že stíháš ještě ráno cvičit? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak i tak se to dá brát. Záleží na tom, zda zdravý životní styl bereš jako povinost nebo už jako drogu! ;))
      No v 5 se probouzím a stíhám pěkně o půl 7 většinou yvcházím z baráku! :))

      Vymazat
  9. Jo, je pěkná kosa:-D S tím ranním cvičením teda velký obdiv..:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Já se taky dneska probudila a za oknem sníh a děsná kosa! No jo, prosinec:-D a ty fotky jsou srandovní:) A ty běháš i takhle v zimě?:) Já raději jezdím na kole a to bohužel už teď nemůžu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V prosinci jen ať zima je a nic netaje! :D ...
      Snažím se k tomu dokopat, přeci mráz není překážka, ne? :D
      Také miluji kolo

      Vymazat
  11. asi si dám ten samý režim jako ty :D potřebuju něco na probrání po ránu a taky mi to pomůže k lepší postavě :) dva plusy v jednom!! :D a chci taky sníh! :) my ho tady trošku máme, ale neni to moc :/ .. sice se netěším jak budu mít ze sněhu mokro v botách, ale když už má být velká zima tak ať je se sněhem! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tie fotky sú super, aj ja by som sa vyváľala v snehu ako malé decko :D Jedlo máš super a vstávať o piatej, to je teda masaker, ja mám problém aj o šiestej :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sníh miluji, i když bych byla ráda v teplých krajinách, k nám to prostě patří! :))

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))