úterý 4. prosince 2012

4.12 2012

Ahoj, ahoj!:))

 Zrovna teď do sebe talčím rýžovou kaši ( z instantních vloček) s bezovým medem a hruškou Nashi, lahoda! ♥ Už mám za sebou workout, kliky a trochu posilování na břicho. Není to nic světabornýho, ale po ránu mi to jednoduše stačí. NA odpoledne si plánuji dát P90X - nějaký workout. Už se na to těším, hlavně na ten workout s bříškem. Zjistila jsem, že už na břicho zvládám požehnaně cviků, už můžu jít na 4. ba i dokonce na 5. ĺevel v Abs, How to have six pack! ;))

¨Další série mých zimních radovánek - satrší!

Mimo to po škole jsu na oběd k babičce, pak utíkám doučovat Aj a nakonec čestat kamarádku. Už mám účesy po kupě, tak sem přidám mé díla! :))
A jak jste na tom vy? Co plánujete dneska?
 Jdu Vás obejít, co je u Vás nového, tak snad mě potěšíte! :))

Jídelníček (plán kurzíva):
Sn. Rýžová kaše s bezovým medem + nashi hruška
Sv. Bílý jogurt z Valašska + medové pukance + otrubové tyčinky ( no žádná sláva ty tyčinky nejsou povím! :D)
Sv. Grahamové plátky + gerveis + fitness šunka + cherry rajčata
O. Bramborová kaše + sojové maso + příloha mrkvový salát
V.eidam 30% + toastový chléb 1ks
Mimo: 5 bonbonu Bonpari




Pohyb:
Kliky 40
Bříško+ P90X Ab. Ripper -také břicho 18 minut
Workout 2

6 komentářů:

  1. já plánuju školu a pak si upeču nějakou dobrotu na zítřejší snídani!
    přeju hezký den :)

    OdpovědětVymazat
  2. :D nashi mám děsně ráda! :) a k rýžovým vločkám mám poněkud špatný vztah. když sem si je dělala, tak sem si opařila jazyk, že sem nemohla mluvit... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Dneska plánuji jít do fitka a užívat si volne odpoledne :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já plánuji relax :-D... měla jsem teď hodně nočních a od zítra zase jedu bez přestávky asi do úterý, takže jen volno :-)... Jinyk jídlo máš moc pěkný, pukance mám taky ráda a na účesy se těším :-)

    OdpovědětVymazat
  5. cvičíš krásně, kéž by mi to taky takhle šlo :) ale já dám půlhodinku s Jill a jsem mrtvá. včerejší 3. workout v Body Revolution mě málem zabil, ani jsem nedocvičila :( snad to příště zvládnu lépe.
    dneska se plánuju už jen učit. bohužel ...

    OdpovědětVymazat
  6. Ta kaše musela být výborná a celkově to máš hezky naplánované :) A na fotky účesů se těším :) A ohledně minulého článku jsi fakt šikovná jak jsi to splnila a hlavně tě obdivuju za ty kliky :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))