středa 5. prosince 2012

5.12 2012

Hezký mrazivý den přeji!

U mě je i smutný, protože mamka má volno a tudíž je doma. A to znamená? No že nemohu cvičit ráno, chjo! Já se na to vyprdnu...! :-D
Ale nic se nemění na tom, že teď do sebe cpu kuskusovou kaši s výborným kiwi a ještě lepší raciolkou, mňam! :D
Jeden z mnoha účesů mé tvorby.

Ve škole to bude dneska dobré, z ničeho nepíšeme, tedy, neměli bysme! ;) Po škole mám konzultace, povinný, tak potěš koště! 

Dnes odpoledne budu sestře malovat křídla, když už jsou ty čerti.
Co Vy, budete někdo chodit za čerty?

A jiný plán nemám, asi si opíši účetnictví a zacvičím P90X!

Teď se jdu na Vás mrknout, protože jsem to včera vzala hopem :(

A co plánuji na jídlo?
Sn. Jáhlová kaše + kiwi + 1 lžička medových pukanců + 2 jahodové raciolky
Sv. Bílý jogurt z Valašska + medové punkance
Sv. Grahamový plátek + cherry rajčata + gerveis + fitness šunka 
O. Špagety se sojovým masem
V. Trocha špaget cca 5 lžiček , kozí jogurt
Mimo: 6 lentilek, mandle




Pohyb:
Chůze 10 km
Schody 500
Workout 

15 komentářů:

  1. Já už byla za anděla, bylo to fajn :-)

    Účes krásný, podobný jsem měla na svém maturáku, akorát mi z toho dolů ještě koukal pramen vlasů :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, také jsem chodívala za anděla.. :)))
      To také nemuselo vypadat zle' :))

      Vymazat
  2. Wow ten účes je krásný, jsi šikovná:-) Potřebovala bych někoho takového ve svém okolí:-)) Proč nemůžeš ráno cvičit když je mamka doma?

    OdpovědětVymazat
  3. Já budu večer bohužel v práci. Takže synovci to budou mít bez mikuláše. Ale chodili jsme pravidelně s bandou, bylo nás třeba 10 a děti se nás báli. My se zase báli velkých čertů :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak oni to synovci letos přežijí, pracovat se musí! ;)))
      Také jsem jednou chodila a bála se!:D

      Vymazat
  4. Měla jsem jít (čert), ale nakonec budu na noční, takže nic :-/... Jinak účes je krásný, jsi fakt čikulka :-)

    OdpovědětVymazat
  5. páni jsi šikovná :) Chodíš na kadeřnici nebo je to přirozený talent ? :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Né, na kadeřnici né! :)) to je asi talent! ;))

      Vymazat
  6. tak cvič v koupelně :D tak jsem to dělala já
    účes je hezký!
    na Mikuláše chodit nebudu, celkově to nijak neřeším
    P90X chci zkusit :)
    plány na jídlo se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, ja idem za čerta :D Muhehe!!! A ten účes je skvelý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám,l že sis to užila, děkuji! ;))

      Vymazat
  8. tak si jdi zacvičit ven :D dyť je tam tak "krásně" :D
    ten účes je uplně super!! :)
    za čerty nechodím :P
    a jídelníček vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to plánuji, o tom žádná! ;)..
      Děkuji!

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))