čtvrtek 6. prosince 2012

6.12 2012

Pěkný ráno.
U nás přes noc napadlo tak 5 čísel sněhu, to zase bude kalamita, než dojedeme do školy. Naštěstí jsem dojíždějící, tak se mohu vymluvit na to, nebo na to spíše spoléhat? Že třeba zapadneme, zpozdíme se, nebo prostě nevyjedeme kopec! :D Teď jsem dosnídala výýbornou snídani, mňam!

Dnes ráno také necvičím, až teď jsem dojela od přítele ♥, takže se mi už moc nechce a na víc za půl hodiny bych sto se vším tím okolo nezvládla, vynahradím si to v těláku, jo!

A ano, čerti si mě neodnesli! :D

Ptali jste se mě, proč nechci cvičit, když je máma doma. Večer mi to nevadí, to je doma celý barák, ale ráno? Co kdybych ji vzbudila? Nevím, přijde mi to před ní ráno divný, prostě tak! 
Kamilka mi navrhla, ať cvičím v koupelně, jelikož bydlíme v bytě, tak si dokážete představit, jak je koupelna malá! Nevyberu si! Takže když bude máma doma? Tak nebudu cvičit ráno, jednoduché! :D

Dnešek bude poklidný, myslím si. Ve škole se akorát unudím v 3 hodinách za sebou AUP, no to mě...! Po škole zase jedu k babičce na oběd, bude mít asi čočku. Luštěniny jsou potřeba také a já jich mám málo! ;)
Další z mých účesů, zle vyfocený!

Pak už neplánuji nic, zacvičím si pěkně, udělám něco do školy a mohu odpočívat, protože jsem toho dnes moc nenaspala!

A co plánuji na jídlo?
Sn. rýžová kaše + jahodová přesnídávka + jahodové 2x racio chlebíčky + sweety grep
Sv.Banán
Sv. toastovýchléb + gervais + sýr + salám + cherry rajčata
O. Rizzoto s kukuřicí a hráškem+ zelí + nivový posyp
V.chléb + smetanový sýr fénix + šunka uzená Wiene + cherry rajčata
V2. 1/2 sweet grep



Výborná večeře
 

Pohyb:

3 komentáře:

  1. Je ten sweety grep dobrý ? Já zrovna teď jím obyčejný grep a na ten sladký často koukám v obchodech, tak by mě zajímalo, jak chutná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jídlo máš zatím moc pěkné :-)... Cvičení na jednu stranu chápu... jinak jak mám čas na vaření? Dělám jen noční :-)... takže čas mám každý den... ale třeba dnes asi padnu, vrátila jsem se v 6,00 spát v 7,00 a za chvíli jdu k doktorce :-/

    OdpovědětVymazat
  3. Ten účes je nádherný, jsi fakt šikovná, já mám někdy problém i s culíkem :D A jídlo je taky super :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))