pátek 7. prosince 2012

7.12 2012

Ahoj, ahoj!

Tak dnes jsem na nohou od 4.00! Jsem blázen že jo? Ale musím, máme dnes nultou, ne že bych si stěžovala, to ne, ale takhle brzo vstávat, oooo!
Už jsem se nasnídala, bylo to výborné a teď se věnuji NJ, mám se naučit cosi s adventem, musím dostat jedničku, musím! :D
Jedna vzpomínková na kráásné Švýcarsko

Mimo NJ bychom ve škole z ničeho psát neměli, tedy je možný, že mi nasolí ještě tu čtvrtletku z matiky, ale co, pětka teď nebo za týden! Na matiku já nejsem!

Po škole jdu česat kamarádku na ples, takže snad se to vyvede! Pak jdu česat ještě jednu holku. Tak snad mi zbude čas si dát pořádně do těla, včera jsem sice cvičila Jill, ale nevím, přišlo mě to : střední zátěž. Zapotila jsem se minimálně a třeba ty cviky na břicho, pro mě už brnkačka! ;))

Plány:
Sn. ovesná kaše + kiwi + jahodová přesnídávka+ lžíce kakaových kuliček
Sv. Bílý jogurt z Valašska + Medové pukance ♥
Sv. Chléb + šunka uzená Wien + cherry + fénix smetanový sýr
O. Kuřecí Kung pao + rýže + okurka
V.americké brambory



Kung pao


Pohyb:

4 komentáře:

  1. cosi s adventem :D já píšu v úterý velkou z němčiny :/
    krásné Švýcarsko je vskutku krásné :) miluju hory
    hodně štěstí při česání!
    kung pao jsem nikdy nejedla, stydím se :DD

    OdpovědětVymazat
  2. jéje, vstávat ve 4, to si opravdu nedokážu představit :D By mě zabilo :D

    OdpovědětVymazat
  3. Máš to moc pěkné - medové pukance mám taky ráda :-)... jinak sušenky kupuji většinou ve zdravé výživě, jinde jsem je ani neviděla :-/

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem dneska vstávala v pět v domnění že je 6 hodin a chystala se doškoly :D Ještě že se našla dobrát duše díky které jsem následně na zastávce nestála o hodinu dřív :D A taky už některé cviky zvládám jednoduše ale jiné jsou takové utajené, že ti připadá že nic neděláš ale oni mají přitom super efekt :D

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))