sobota 8. prosince 2012

8.12 2012

Ahoj,ahoj!

Pro mě je dnešek nudný den. Probudila jsem se dnes kolem 11 hodiny, to je ostuda. Většinou jsem na nohou už v 8! 
Navštívila jsem babí a dědu, a to je vše, co jsem dnes asi udělala.
Nemám ráda, když je den o ničem a dnes byl! Mimo to mě dnes přítel pije krev, nevím, chybí mě tu takovéto kouzlo, co bylo na začátku. Ale asi je to jsem můj dojem, zítra snad bude lépe. Také mě dnes naštval tím, že jsem ho včera poprosila aby mě nezavezl do nemocky na fixaci prstů, teď mi říká simulante. On to prý myslí ze srandy, ale mě to moc vtipný nepřijde. Dnes večer máme jít do hospody a já přemýšlím, zda se na to nemám vykašlat a radši dneska nikam nejít, protože bych mohla být pěkně protivná. Kdyby jste to ještě nepoznali, má vlastnost je, že jsem v některých momentech DOST protivná! :D


Ani jídlo dnes nebylo nic moc, protože jak jsem psala, vzbudila jsem se v 11, tak to tak i vypadá.
Sn. Ovesná kaše + jahodová přesnídávka + mandle + medové pukance + 1/2 banánu
O. Bílé zelí + bramborové knedlíky s cibulkou
Sv. Grep extra kyselý :-D 
V. Míchaná vejce+ sýr + zelenina
Snídaně

Knedlíky



Pohyb:
XX

Také jsem si říkala, že bych si měla, co se cvičení týče, udělat nějaký řád. Cvičit né podle toho kdy chci a co se mi chce, ale mít řád. Třeba jeden den toto, pak tamto. 
Jak to máte Vy, cvičíte podle řádu?

5 komentářů:

  1. ještě k tvým radám, které jsi mi napsala. s tvořením jídelníčků to není někdy vůbec snadné. naše lednice je víc prázdná než plná, takž já často nemám moc z čeho vybírat. utrácet si vlastní peníze za jídlo až tak nemůžu, to si kupuju jen občas ovoce a snídaně, protože moje mamka není schopná. natož abych měla co normálního k večeři, to jen výjimečně. fakt nevím co bych tvořila, když není z čeho .... :(
    doufám, že s přítelem to budeš mít zase ok :) já jsem taky šíleně náladová, ale jen u lidí, kterří jsou mi nejbližší, což je docela paradox .. a docela nepříjemný paradox.
    u cvičení se snažím dodržovat stanovený řád, někdy to nevyjde, ale snažím se to dodržovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Také mívám výčitky, když vylezu z postele pozdě, ale spát mě poslední dobou hrozně baví, ačkoliv nespím moc dobře. Zatím pokaždé, když jsem měla cvičící období, jela jsem podle nějakého programu jako je Jillian a většinou jsem to dodržovala. Jinak také jsem často protivná, a v duchu si říkám že za tohle bych zasloužila facku ale v zápětí na někoho vyjedu znova. A mám to jako Ellie. Nejdrzejší a nejprotivnější umím být k blízkým lidem, k cizím si toho moc nedovolím. Snad se vám to zase rychle zhoupne do hezčího období.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám občas nálady,kdy jsem fakt protivná a ví, že mě to jen tak nepustí, takže je taky lepší (pro ostatní:D) když jsem sama :D

    OdpovědětVymazat
  4. Taky znám ty děsně unuděné soboty a někdy i neděle, ale já jsem naštěstí dneska nevěděla kam dřív. Dopoledne jsem se byla podívat na volejbal a pak jsme pekly perníčky a teď ještě dodělávám vanilkové rohlíčky. Tak tak jsem si stihla zacvičit :D A o řádu jsem už taky přemýšlela a dokonce se i o něj pokoušela, ale nakonec jsem zjistila že je pro mě lepší cvičit si na co mám chuť, ale vybírám z těch workoutů které pro mě jsou aspoň trochu těžké :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mám občas takovou náladu, takže to úplně chápu. A taky nesnáším dny, kdy vůbec nic nedělám, to mám pak svědomí, že jsem nic neudělala:-D třeba do školy, protože do školy toho mám milion!:-D A grep nesnášim!:-D Bud je hořký nebo kyselý, to je hrozný:-D

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))