neděle 9. prosince 2012

9.12. 2012

Pěkný, u nás zasněžený, večer! :)))

Jak jste se dneska měli? 
Už je zase ta Neděle, žejo! :///

Dnešek už byl mnohem lepší, než včerejšek. Nejen, že jsem se probrala už v 7, super, ale stihla jsem toho více. Dopoledne jsem se hodně věnovala blogům, četla jsem s starší články a vyhledávala další dobré blogy. Máte nějaký svůj oblíbený, který byste mi doporučili? :)) 
Ráda si nechám poradit! :))

Co se týče jídla, jedla jsem dneska málo. Není to nejhorší, ale není to ideál, kterým bych se chtěla chlubit. No, posuďte samy! 

Jídelníček:
Sn. 1 ks kokosová roláda + 1 ks ořechový trojúhelník (sestra donesla z oslavy, na snídani v 8 řádný problém, myslím si )
Sv. Jablíčko
O. Čokoládový pudink + buchtičky
V. Bramborový salát - odlehčený bez majonézy i jogurtu, jen v kyselém nálevu + vaječná omeleta s vepřovým masem



Pohyb: 
chůze 6 km


Chumelí se chumelí. Padá snížek bílý. Zítra budu v prdeli, dráhy totiž šílí! Ano, ano ANO!!!
Zítra mám jet do Brna se spolužačkou nakupovat vánoční dárky, děkuji za tipy, co jste mi dali. Ale! Jestli bude takto sněžit celou noc, tak pojedu leda do pr.... prčic! Vyhlásí sněhovou kalamitu, vlaky nepojedou a Klárinka si může hodit mašlu, protože jindy se mi už do Brna chtít jet nebude! Už se těším na pořádný punč, na Zelňák a celkově na nákupy, ale pokud mi mou radost zkazí nějaký sníh, tak ho pěkně vycpu! Jo, kdyby to šlo, ale to je jedno, byla bych naštvaná! :D 

6 komentářů:

  1. Tak snad žádný problémy s vlaky nebudou. Pff, tady si někdo jede pěkně nakupovat a někdo bude uset tvrdnout ve škole:/ Naštěstí jsem zítra objednaná k doktorovi, tak budu "bohužel" o pár hodin ochuzena. Aspoň něco :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. já to na nějakou kalamitu vidím.. i u nás, v Lounech, sněží jak blázen :( a to tu není zvykem..
    snad se nestane nic vážnějšího

    OdpovědětVymazat
  3. U nás se toho nasněžilo dost přes týden, takže dneska nesněžilo. Jenom mrzlo :) Jinak toho máš celkem dost málo :( A přijde mi tam málo bílkovin ze začátku dne... oblíbený blog? To ti asi neporadím, protože ty je všecky už znáš :D

    OdpovědětVymazat
  4. jídelníček máš vskutku zajímavý :) dělám mi s ním akorát chutě :P ale já bych si nic takového asi nedovolila ... moje vůle je křehká, jakmile bych si dala, už bych se nezastavila.

    OdpovědětVymazat
  5. nebooooj jídelníček není tak strašný, občas větší várka sladkostí neuškodí ;-), takké bych si dala jak to vidím napsané :-D :-)

    http://fitnessalifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. S jídelníčkem mi děláš chutě :-D... o sněhu mi nemluv :-D... Včera jsem byla po noční a na skype mi psal kamarád jak hrozně sněží - jsem si říkala - pfff, v 5 ráno byla jinovatka co kecá... v 19,00 jsem šla nakoupit a málem mne kleplo :-D... a holt blbý sníh+pitomá cesta k tramvaji = 2x naražená kostrč :-D...

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))