sobota 22. prosince 2012

Bič

Ahoj, ahoj!
Jak si užíváte Vánoční náladu? :))
Konec světa jsme přežili, tak hoodně štěstí do dalšího, nového, podle májů, světa! :))

Dneska jsme byli dokupovat s přítelem poslední dárky. Už jsem byla smířena s tím, že jeho rodiče a i já od něj nic nedostaneme. Rozhoupal se a tak jsem dnes vyrazili na nákupy. Byla jsem nucena si vybrat dárek, já nevím. Je to jak u blbých, dárky se mají dostávat a né si je vybírat. To už není ono, já chci být PŘEKVAPENÁ! Jako fakt! A né, že budu hrát strašně překvapenou co dostanu, ikdyž to už vím týden předem. Chjo, kde jsou ty léta, kdy jsem jen napsala dopis Ježíškovi a on mě překvapil. Teď budu tak maximálně překvapena, v jakým obalu to bude! :D  No co, nenadělám nic.

 Máte to také tak?

Odreagování:
http://www.infoportaly.cz/

A zpátky k tématu.
Ano, potřebuji nad sebou bič a pořádný, protože polevuji, potřebuji vyhecovat, přesně to.
A proč? Protože se podle mě pohybuji ve fázi udržovací, na kterou ještě NEMÁM! Udržovat budu tak za půl roku a déle a né teď, když nemám co udržovat. Musím se dopracovat na rýsovací režim a zároveň hubnoucí, né na kilech ale na cm! Nemohu se na sebe ani podívat, blbý pocit ( a neříkejte, že ne, že mám dobrou váhu, váha je jen číslo)..

Vážit se ode dneška budu až 31.1 2013.
Měřit se budu 31.1.2013.
Úbytky v cm si přeji tak 2 cm a klidně i více! 
Překonat 60 kliků.

Rjgjnrdgjnrhj_large
http://weheartit.com/entry/26729160?group=A&imgres=

A co bude mů bič? Jednoduše. Pokud nezdolám mé udržování, tak si k narozeninám nekoupím boxovací pytel, a to nevíte, jak strašně po něm toužím! :///

Kolik Máte druhů cukroví?
 
 Mějte se fanfárově!

11 komentářů:

  1. My se na dárky s přítelem také domlouváme, ale nevadí mi to, jsem raději než aby se netrefil. Ale nejraději mám, když se o něčem během roku zmíním a pak to dostanu, to je nejhezčí překvapení, ale stává se mi to jen u mé kamarádky. Bič bych taky potřebovala jako sůl, ale vánoční svátky se omezovat nakonec nebudu. Ovšem po nich to bude vojna :D Jinak cukroví jsme s mámou letos nepekly v rámci prevence špeků a dojídání ještě na přes rok, ale už jsem dostali asi 3 krabice od známých, takže se mu rozhodně nevyhnu :D :-/

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám ráda překvapení :) Na druhou stranu chápu, že někomu se třeba dárky pro druhého špatně vybírají a bojí se, že se dané osobě nebudou líbit...
    Bič bych potřebovala taky :D

    OdpovědětVymazat
  3. Vím, že číslo na váze není všechno, ale mít 53 kg na 173 cm je naprosto ideální :) ale hlavní je, abys ty byla se sebou spokojená :) Jinak, copak sis od přítele vybrala hezkého, prozradíš? :))

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám taky ráda překvapení, ale většinu dárků jsem si sama vybrala takže opět nic :D Taky plánuju vlézt na váhu až tak pozdě, kdo ví jak na tom po Vánocích budu :D A myslím si že máme tak 13 druhů cukroví :)

    OdpovědětVymazat
  5. váha je jen číslo? a centimetry jsou co? písmenka? :D
    Jinak bič bych potřebovala taky. Poslední dny se jen přežírám, do cvičení se mi nechce. Teď ještě to cukroví... Jinak máme doma 5 druhů, ale v krabici od cukrářky máme asi tak ještě 10.
    a taky mám raději překvapení. Jenže letos mě tam snad ani žádné nepřekvapí. Dárek který jsem tam nečekala jsem už omylem viděla minulý týden. Takže smůla... :/ hold už nejsme malé děti a za pár let budeme překvapení dělat (snad) právě svým dětem :)

    OdpovědětVymazat
  6. na mě teda vánoční nálada ještě nedolehla :)
    tak to ber zase z té lepší stránky, raději si něco vybereš sama z čeho budeš mít radost než aby ti koupil nějakou blbost co strčíš do skříně a už nikdy neuvidíš :)
    já si taky dávám pohov ale jen do úterka, ve středu ti zase hezky začne! :) nebuď na sebe tak přísná!!! :)
    jinak máme asi 13 druhů :)

    OdpovědětVymazat
  7. taky nemám ráda, když si dárek vyberu :( a od rodičů dostanu všechny dárky, o kterých vím :( .. naštěstí od přítele tu mám doma dáreček a vůbec nevím co to je :D těším se na zítra až si to rozbalím :) ... boxovací pytel je taky můj sen :D ale nemám ho kam dát :/ bohužel :( ... Cukroví máme asi 8druhů :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hele? Máš tu někde fotky svojí postavy?Nevím nevím, ale mít 53kg na 173cm....to
    musíš být superštíhlá....tak netuším na co si stěžuješ :)))).Chápu, že je rozdíl
    vypadat a vážit, ale 173cm/53kg je jasná věc, že musíš mít super postavu.
    A holky, co jsou štíhlý-hubený a furt remcaj, že jsou tlustý jsou.....trapný.
    Sorry za upřímnost.P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotky tu mám, mám tu před i potom.
      Jo, sice se to může zdát jako super Váha, ale koukni se na fotky. Mě nejde, jak už píši milionkrát o hubnutí! Já chci rýsovat a tím pádem ubýrat i na cm.
      Jo tvrdím, že se cítím tlustá, ale neříkám, že tlustá jsem! ;)
      On je to rozdíl!
      Ale dík!

      Vymazat
  9. Přeju Ti ty nekrásnější Vánoce, užij si to :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))