pondělí 17. prosince 2012

__--__

Tak mi moc do smíchu není.
Poslední dobou na sobě pozoruji věci, divné věci. Jednou to tu už bylo, ale to neskončilo dvakrát nejlíp.
Jedná se o to, že i když jím, nejím to množství jaké bych měla. Né, nepřejídám se to rozhodně ne, právě naopak. Příjde mi, že ty porce jsou pro vrabce, né pro někoho, kdo má nabytý tén až k prasknutí. 
Také jsem poslední dobou unavená, může to být tím, že málo jím? 

( A co z toho plyne? Asi si začnu vážit jídlo aby jste mě mohli upozornit na to, zda je to málo nebo ne, prootže jinak mi poradit v porcích nemůžete!)
Krásná Vídeň z minulého roku ♥

Dnes jsem toho také neměla vůbec dost a přitom jsem tak strášně přecpaná, je mi těžko a všechno mám v krku, ten pocit na blití, doslova a do písmene!

Odedneška také budu chodit, snad denně k babičce na rotoped, rozhodla jsem se. potřebuji více aerobního cvičení, JO! 

A v neposlední řadě děkuji za Vaše komentáře, za Vaši podporu, protože bez Vás bych to už dávno vzdala! :)) Jste prostě miláčkové ♥

Mějte se fanfárově!

9 komentářů:

  1. taky mám někdy jídla dost, že je mi z toho i špatně. ale to proto, že si naplánuju nebo dám k jídlu něco, na co nemám chuť, ale nic jiného zdravého neni.
    drž se a s těmi porcemi to zlepši, ať se cítíš lípe a máš více energie :)

    OdpovědětVymazat
  2. únava nedostatkem jídla být klidně může :) ikdyž mě se nikdy nestalo,že jsem byla unavená.. a to jsem jedla malinko
    když tobě přijde,že jí málo,prostě přidej! co ti brání?
    měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chápu to naprosto, Kouky, mám/měla jsem to stejně..
      nemít zdravotní problémy, tak se k přidání na porcích nedokopu

      Vymazat
  3. Já jsem tady teď dost unavená, u mě je to určitě tím počasím a taky teď mám hodně starostí. Ale samozřejmě to může být i málo jídlem (což u mě nehrozí :D) a jeho složením. Zkus si to pár dnů vážit a zapisovat a uvidíš, jak jíš :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak vyzkoušej na jídle přidat na pár dní a uvidíš jestli se to zlepší :)

    OdpovědětVymazat
  5. je pravda, že když jsem omezovala jídlo a tím pádem i míň pila, tak jsem byla celý den unavená a k večeru už mrtvá :D) něco na tom bude!

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasím! Zatím to važ a pak podle reskcí uvidíš, jestli jíš úměrně své aktivitě a výšce ;)

    OdpovědětVymazat
  7. hlavně dávej pozor ať to s tebou nedopadne špatně;)

    Heddy
    a-little-bit-style.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Je dobře, že si to uvědomuješ a chceš s tím něco dělat, to je první krok k nápravě. Jestli máš sama pocit, že jsou porce nedostatečné, tak přidej, určitě to pomůže :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))