neděle 9. prosince 2012

Boxovací pytel

Zdár!

Je to už dlouho, když jsem napsala článek, kde jsem vyjádřila mou lásku k kick-boxu! 
Hodně lidí si myslí, že box a podobné sporty nejsou pro "křehké dámy". Já asi nejsem dáma a už vůbec né křehká! :D
Mlácení, kopání, třískání sebou o zem mi není nepříjemné, jsem hodně divná? Miluji ten adrenalin, ten pocit u toho, když do něčeho/někoho pořádně třísknu. 
http://www.mma-shop.cz/
Už delší dobu uvažuji o tom, zda si pořídit pytel nebo ne. Byla by to dobrá investice, myslím si. Přeci jenom se u toho jak se říká  vyřádím a kondice pěkně stoupne.
U nás v posilovně mají také pytle, akorát teda. Nejsem žádný boxovací bůh abych se předváděla ve fitku, jak bezmyšlenkovitě třískám do pytle, který je dvakrát větší jak já! :-D

Tak i proto jsem doma oznámila, že k narozeninám, nebo i dříve ho prostě mít budu! :)
Nejspíše půjdu do pytle od Everlast, je to značka. Jen se nevyznám, kolik kil pro mě bude akorát. V rukách mám páru a kupovat si 20 kg pytel rozhodně nehodlám. Minimum bych si dala 40 aby pořádně držel, když do něj třísknu! :-D

NEMÁTE NĚKDO ZKUŠENOST?

Jsem ráda za každou radu, poznatek apod.

Mějte se fanfárově! 
A makejte! :))

12 komentářů:

  1. nejsi divná, i mě se box líbí! :D ale mám na to moc slaboučké ruce, do pytle uhodím 3x a už nemůžu :D doma spíš furt kopu a tak - zkrášluje to zadeček :P
    jaký by byl pro tebe vhodný určitě najdeš na internetu :) všude je plno webů o tom!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s tím že mám slabé ruce jsem měla také problémy, myslela jsem chvíli, že to neudýchám :-D ale překonala jsem se ;-)

      Vymazat
  2. ahojky, zrovna v pátek jsem zveřejnila článek o Fiboxu, na kterém jsem ve čtvrtek byla, moc mě to bavilo a je super se vyboxovat :-D dost se uleví
    http://fitnessalifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chtěla bych fit box vyzkoušet, moc! :))

      Vymazat
  3. takovouhle věcičku bych potřebovala v případě maximální naštvanosti, věřím, že by mi byla užitečná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hehe! :D taky miluju ten adrenalin u toho-všeobecně miluju adrenalin! :D..a když si někdy zahraju fotbal tak kolikrát přeze mně ogaři (kluci :D) padají :D...a rvačky ve škole jsou mé oblíbené! :D..a pytel doma mám-ale takový light kerý sotva drží-prostě je z Tesca :D...je to super,když máš vztek a nechceš provokovat rodiče :D...ale strašně mě rozptyluje při učení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to já bych chtěla už kavlitní, jelikož mám páru v ruce no! :(

      Vymazat
  5. Taky miluju adrenalin, ale u volejbalu a tance! :D Jinak chtěla bych si to někdy zkusit až bude příležitost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, u volejbalu také, to je pravda! :))
      Snad se ti poštěstí! :))

      Vymazat
  6. Tak ohledně tohoto ti neporadím, ale je super že tě to baví :) Já si akorát nedovedu představit kam bych ten pytel doma dala :D Ale občas si člověk prostě potřebuje do něčeho praštit a proč si nevybít zlost třeba právě tady :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to já ho strčím do sklepa kdyžtak, žádný problém! :))

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))