pondělí 3. prosince 2012

Jak splněno 2

  Je zde další měsíc, další cíle a také porovnání.
Co mi přinesl listopad a čeho jsem dosáhla? Dosáhla jsem vůbec něčeho? 
Na to se teď podíváme, doufám, že jsem více jak polovinu splnila a s radostí se vrhnu na prosinec, vánoční čas.
Jdeme na to:

1. Další úbytky v cm
 100 % úbytky, i když menší zaznamenány!
2. Překonat číslo 54 kg!
 100% překonáno
3. Dodržet dietu paní doktorky a dát se do kupy
 100% držela jsem do té doby, než to bylo nutné, některá opatření přetrvávají a je mi fájn!
4. Začít číst knížky k matuře
 0 % nemám ráda knihy! :D Ale někdy začít musím!
5. Poznat alespoň 5 nových potravin
 80 % poznala jsem jen 4!
6. Nakoupit vánoční dárky
 50 % ehm, no... jak to říci. Jedu teď v Pátek! :))
7. Překonat 60 kliků
 100% denně jich zmáknu
8. Do konce listopadu přidat foto na porovnání 
 100% přidáno, splněno
Jak se hodnotím?
http://www.unece.org/trans/danger/publi/ghs/pictograms.html
Ano, hodnotím se na 1 -! :))

4 komentáře:

  1. já bych tě hodnotila za jedna! :) to mínus odmaž za snahu
    60 kliků denně? úžasný! já neudělám jediný, a dámské tak tři :D:D
    jen tak dáál:-*

    OdpovědětVymazat
  2. skvělý článek :) Jsi šikula a přeji ať se takhle skvěle daří dál! :)

    OdpovědětVymazat
  3. no to je krásná bilance:) šikulka

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))