neděle 16. prosince 2012

"Kaštanová" kaše

Hned, jak jsem okusila sousto, těšila jsem se na druhé! Ano, tak výborná tato kaše je. Každý dobře víme, že na čokoládovou kaši potřebujeme kaši, samozřejmě, a kus čokolády, která se rozteče v ní.
A co jsem použila já na tzv. Kaštanovou kaši?
Nebojte se, nelezla jsem v zimě po stromech a nehledala jsem zbylé kaštany! :D

Pozn. Ne, není to nic světabornýho aby se to ocitlo v kuchařce, neberte to jako vynález lidstva. Jen jsem dopilovala chuť něčeho tak dobrého. Také vždy uvítám jakékoliv zlepšení jídla! :)

Co budeme potřebovat?
Jakoukoliv kaši, ale uvařenou z MLÉKA!
Ledové kaštany
( je to taková čokoládová tyčinka, která stojí asi 12 korun, v dostání jsou 3 příchutě. Jedna, ta je z bílé čokolády, druhá ta je z mléčné a ta třetí, to je ta, co jsem použila já extra hořká)

Postup:
1. Uvaříme si klasickým způsobem kaši z mléka, né z vody
2. Až se nám mléko začne "vypařovat" přidáme hned 1 dílek ledových kaštanů. Vaříme asi další 3 minuty.

Podáváme s ovocem jako snídani.

Dobrou chuť,
Vaše K♥

6 komentářů:

  1. My včera s babičkou dělaly cukroví z ledových kaštanů :) Nikdy jsem je neměla, ale čekala jsem od nich víc.. :D
    Kaše vypadá extra čokoládově! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fákt? :o TAk to neznám, musím se na to mrknout! :))
      Také že byla, hi! :D

      Vymazat
  2. to chutná asi hodně podobně jako čokoládová ne? :) dám si radši tu, s víceprocentní čokoládou než s kaštanama :D
    ale super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to podobné, ale tadle je o chlup lepší, fakt! :) TAké dělám s vysokoprocentní, ale občas ta změna! :))

      Vymazat
  3. jou, tak to vypadá víc než dobře! :) uplně mám na to teď chuť :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechtěla jsem způsobit problém tvým chuťovým buňkám! :d

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))