pátek 21. prosince 2012

Konec světa

Ahoj
 Mě to prostě nedalo a musela jsem to napsat! :-D
 Jak si užíváte poslední den světa? 
Já, kdybych si to nepřečetla na seznamu, tak ani nevím, že se nějaký konec světa bude dít, všude o tom mluví, dělají z toho tragédii a přitom, kdyby to bylo vážné a fakt pravdivé, myslím si, že bysme byli už dávno jinde, hi! :D
Jedna z mmých snídaní ♥

Strašně se Vám omlouvám, že jsem tu dlouho nebyla. Neměla jsem čas. Všichni učitelé se pomátli a před Vánoci a samozřejmě i po nich, nám nasekali milion písemek, pololetek ještě k tomu! Pak to bylo ještě pečení cukroví a celkově jsem byla vytížená! I´m sorry!

Už máte všechno pod stromeček?:)
Já ano, akorát dnes jdu ještě naposled nakoupit nějaké drobnosti, dokonce mám už i dárek pro budoucí tchyni a tchána, super, super joo! :-)

A jen můj přítel nemá nic, takže jsem zvědavá co on udělá. Já jsem smířena s tím, že nic nedostanou ani jeho rodiče, natož já. Ale to mi nevadí, já si na dárcích nepotrpím! ;))

Naše Natálka si ustele všude, poznáte kde je? :D

A co poslední dny, co jsem nepsala?
Nebojte se, nežrala jsem jako prase. Pořád se držím na 53 kg. Ale dala jsem si datum, kdy se budu Vážit, je to až poslední Leden, musím se překonat a na tu Váhu nestoupat, hi! :-D
Nevím, zda to zvládnu, ale musím! :))

Včera jsem byla běhat!!! Bylo to hustosuperkrutoperfektní, fakt! Doporučuj, sice jsem měla strach, že mi bude zima nebo naopak teplo, ale odhadla jsem správné oblečení a bylo mi akorát, takže dneska jdu zase. ( sice mě u toho pekelně bolí mé operované kolénko, ale běhat se musí! :-D)

Dáváte si na Nový rok Předsevzetí?

Potřebovala jsem se vykecat! :))
Trocha poodhalení, přeci jen blog je v anonymitě v mém okolí! :D


Dnes máme ve škole jen 3 hodiny, z toho jen jednu jsme ve škole, super! Po škole bych měla udělat zase mééc velký nákup v DM, jiný tam ani nedělám, myslím si, hi! :D A doma? Péct, péct a péct, už je na čase!

Tak se mějte fanfárově, koťátka má!
Jdu Vás omrknout, protože jsem u Vás dloouho nebyla      


13 komentářů:

  1. houby poslední den :D:D ahoj! užij si dnešek:)
    o písemkách mi nemluv,psali jsme ještě včera a hned 3. mě čeká pololetní opakování :D
    přítel taky nic neměl,snad už tedy má :) bylo by to blbý, kdyby on dostal a já ne..
    hustosuperkrutoperfektní, bájo! snad ti tedy nadšení vydrží :)
    novoroční předsevzetí si asi dávat nebudu :D
    na fotce ti to moc sluší :)
    užij si nákupy v DM! taky tam zavítám :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si to myslím! :D ..
      Učitelé se zbláznili, mají to být svátky klidu a pohody a já budu mít svátky stresu a sešitů! :-D
      Bylo by to zlé, ale co anděláme! ;)

      Měj se krásně ♥

      Vymazat
  2. Taky se budu muset učit, z toho si nic nedělej. Péct dneska budu taky, chtěla jsem to stihnout vše do dneška a zítra už se pustit do úklidu, tak snad to stihnem :-)

    Na fotečce ti to hrozně moc sluší! A kočička - že by koš na prádlo? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ti lidi jsou fakt praštění, co si nevymyslí?!! KONEC SVĚTA?!! :D VÁŽNĚ? :D Hááááhááá.. Na to jim s*re bílej tesák :D Jinak bys podle mě měla na jídle přidat, ale dělej podle svého. ;) taky si do toho už nenechám kecat :) Taky sme toho ještě před Vánoci psali.... :/

    OdpovědětVymazat
  4. Tvoje váha je uplně super! :) Jinak já ještě nemám všechny dárky, o víkendu budu muset dokoupit :) A copak budeš nakupovat v dm ? Jídlo nebo nějakou kosmetiku ? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Snídaně tedy vypadá skvěle. :) A váhu ti také může každý jen závidět. :) Je dobré, že ani v zimě nepolevuješ a šla sis zaběhat. :)

    http://ilove-eff.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. já už díky bohu všechno mám, včera jsem to naložila tátovi do auta, ať to nemusím po poslední noční z 22. na 23. tahat ranním busem :-)...

    OdpovědětVymazat
  8. Opět super článek :) Mám ráda takové kecací a pokud ti i něco řeknou jsem 100% spokojená :) Tvoje váha je závisti hodná a jsi super, že tak nepolevuješ :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jo ta původní na coca-colu je nejlepší :) A kočička vypadá že je v pračce, tam ráda lozí i ta naše, ale taky kam ona nevleze :D Jedna z tvých snídaní vypadá moc chutně :D a dárky už naštěstí všechny mám, dneska je ještě zabalím a mám klid :)

    OdpovědětVymazat
  10. To běhání ti závidim! Taky bych vyběhla.. ale mám víc důvodů proti než pro, takže to vždycky odložim a kašlu na to:D a nebo si zaběhám doma:D ale čerstvej vzduch je čerstvej vzduch, no.. :)
    Váhu máš skvělou! Taky se musim dát do formy! já 53kilo měla ještě minulej rok, ale to už bylo přehnaný, přehnala sem to s hubnutím a teď už mám zas o hodně víc :D
    Vezmu si tě jako inspiraci O:)
    Hodně štěstí s nákupama :)))

    OdpovědětVymazat
  11. Jé, tak čapka ti moc sluší! :)
    Konec světa který nebyl jsem si užila s přítelem :-D
    A jinak si přecevzetí nedávám, protože to nikdy nesplním :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem konec světa přežila- ale celkem jsem se bála .D
    To je moc hezká fotka :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))