čtvrtek 6. prosince 2012

Kozí jogurt

Cena: 16 korun

Složení: 
Bio kozí mléko
jogurtová kultura
Obsah tuku: min. 2,7 %
Neobsahuje cukr

Spotřeba: Mile mě překvapilo, že jogurt není nijak upravován. Jeho trvanlivost byla týden, což je dobré. Když totiž má jogurt trvanlivost větší, je v něm přidána chemikálie, konzervant, který jogurt udrží čerství. A za toto má tento jogurt velké plus, je opravdu ZDRAVÝ!
  
Chuť:
Odlepila jsem papírové víčko a čekala jsem ten klasický kozí smrad. Bylo to cítit, ale nebyl to žádný odér, to ne! Jakmile jsem nabrala na lžičku, jogurt se konzistencí táhl, jako by v něm byla guma, nebo něco takového. Víte, co myslím? Ochutnala jsem. Byl mnohem lepší, jak ty rádoby jogurty, co se prodávají v obchodech a za jogurty se jen vydávají!

Koupě
Tento jogurt jsem viděla jen ve Zdravé výživě a i tam je obtížné ho sehnat- je těžko sehnatelný. Tak pokud chcete vyzkoušet něco nového, jako já ( vřele doporučuji), tak hledejte, poptejte se a určitě najdete! :))

Doporučení:
Jak jinak. Doporučuji.
Je to zdravá varianta bílého jogurtu. Navíc dáte možnost i jinému než "umělému"!

3 komentáře:

  1. já zkoušela kefír z kozího mléke a moc mi nechutnal, tak se dalších kozích výrobků bojím :D

    OdpovědětVymazat
  2. ty jo, to může být super, až na něj narazím, uričtě ho koupím;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ratibořické výrobky jsou vynikající. měla jsem i sýr a ochucené jogurty

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))