pondělí 3. prosince 2012

Kupuji, kupujem- NAKUPUJEM!

Ahoj.
Tak jsem dnes po škole měla chvilku času a zašla jsem si v nedalekém městě od mého bydliště do zdravěnky a do hypermarketu Albert. V Albertu jsem nebyla několik roků, ale to se teď změní. Maj tam super potraviny a super akce. Takové potraviny jsem neviděla ani v Kauflandu, což je megaobchod a divím se, že to tam není!
Jaký je Váš nejlepší obchod?

Také mám strašně ráda zdravěnku. Ta u nás ve městě není špatná, ale ta v druhém městě je lepší. Je sice menší, ale jsou tam lepší ceny, jiné potraviny a lepší "zdravěnková" atmosféra.
Máte rádi Zdravěnky? Obchody se zdravou výživou

Celkově jsem utratila kolem 120 korun a nelituji toho. Většinou si hoodně promyslím, zda danou věc koupím, nebo ne. Šetřím, kde se dá! :-D Navíc jsou Vánoce, za dveřmi, a šetřit se musí! :P

Teď k samotnému nákupu. 
1. Otrubové tyčinky
 Cena: 23 korun
Pokud znáte tzv. Dobrou vlákninu, je toto to samé, akorát neplatíte za značku, ale za kvalitu. 
 Stojí to o polovinu méně, chuťově je to stejné a troufla bych s říci, že je to i zdravější.
Složení:
x Pšeničné otruby 70%
 x cukr
x ječný slad
x glukózový sirup
x Pšeničná mouka 

Otrubové tyčinky
2. Jahodové rýžovky
Cena: 19 korun
Tak tuto mlsku jsem si koupila na tu dobu, až mě bude hodit mlsná. dám si jeden chlebíček, který je opravdu malý.  Není to nejzdravější, ale budiž. Nesním to celé, to rozhodně ne , šak víte, příležitostně! ;))


 3. Sójový dezert Ala
Cena: 13.50 korun
O tomto jsem četla u jedné z Vás na blogu. neváhala jsem a vyzkoušela jsem to. Bude o tom recenze ...



 4. Retro pudinky
Cena: 5.90 korun /ks
Také jako dezert jsem o pudinku četla na blogu. Koupila jsem ihned dvě příchutě. Existují tři, nebo více? Já viděla lískooříškovou, bánánovo- karamelovou a čoko- višňovou příchuť. Doma mám karamel a banán a čoko a višeň. Jakmile pudink vyzkouším, opět udělám recenzi co a jak se patří, složení, chuť a tak! :))


 5. Medové pukance
Cena: 17.50 korun
Klasika, co říct. Medové pukance každý zná a pokud ne, tak musíte poznat. Jsou super do jogurtů, tvarohů a jiného. Jejich sladká medová chuť je nezapomenutelná a upozorňuji - Návyková!

 6. Avokádo
Cena za 2 ks: 14 korun
Avokádo jsem v životě neměla, snad mě chuť nezklame.
Opět přidám recenzi až sním! :))


 7. hrušky Nashi
Cena: 5.90 korun
Hned jsem si za tu cenu koupila dvě, ANO! Miluji tyto hrušky, jsou šťavnaté, no prostě super. Chutnají daleko lépe jak normální hrušky. Také jsou moc prospěšné a vitamínů mají požehnaně, doporučuji- nebudete zklamáni!

8. Grep Sweety
Cena: 8.90 korun
Tento grep jsem v životě neměla. Četla jsem o něj u mé milované Kamilky, tak jsem si ho i koupila. Dám Vám vědět, jak chutnal, nedokážu si představit chuť. Tak buďte zvědavi! :))

9. Kokosový ořech
Cena: 10 korun
Milujete kokos? Já taky! Jak v nápojích, tak strouhaný, tak v cukroví a tak dále. Už se těším, až ho provrtám, vypiji š´távu a vydlabu superextramňamozní dužinu!

10 komentářů:

  1. sweet grep? to slyším prvně. ale dle názvu tuším, že to bude dobré :) avokádo já dvakrát nemusím. ale obsahuje zdravé tuky. stejně tak mi ani nejede nashi. ale zase miluju kaki - takové oranžové tropické ovoce, zkus, jestli jsi neměla! ale musí být řádně zralé, jinak to nemá smysl jíst.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano. Kaki je také dobré, patří mezi mé oblíbené" :))

      Vymazat
  2. Tyto články mám fakt ráda :) Já plánuju zdravější nákup v pátek až se dostanu do většího města, ale taky se budu muset krotit ohledně financí :D Ale ty jsi za málo peněz udělala super nákup a ty pudinky vypadají fak perfektně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mě těší...
      Tak snad se ti poštěstí stejně jako mě s nákupem! :) ..
      Snad budou i tak chutnat...:)

      Vymazat
  3. avokádo mi moc nechutnalo, ale zkusím mu dát druhou šanci :)
    ten puding mám doma taky:) dnes jsem ho koupila:D
    nashi hrušku miluju :D kokosoový ořech jsem nikdy neměla :d

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám strach, mě musí chutnat, mám dva kusy! :D
      Náhoda, tak ho spolu vyzkoušíme ne? :D
      Tak to musíš napravit, je super!

      Vymazat
  4. u nás žádný obchody se zdravou výživou nejsou :(((
    jediný, kde se na to trošku specializují je DMko, a tam to maj moc drahý
    sweetie grep mi na poprvé chutnal :) od té doby jsem na něj nikdy nenarazila..
    super nákup!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé, jak já bych ti tam poslala ten náš ráda! ;))
      Ano, DM. Mají tam pěkně, ale jak říkáš- drahé věci, škoda! :((
      děkuji, snad mi také bude chutnat! :))

      Vymazat
  5. Já jsem o obchodu zdravěnka ještě nikdy neslyšela a u nás ve městě nemáme vůbec žádný obchod se zdravou výživou. Takže zdravé potraviny sháním v Alebertu, Kauflandu a Lidlu. Ve vedlejším městě je Tesco, kde často nakupuji výrobky od Bona vita, protože to tady vůbec nemám šanci sehnat. Jinak nashi je hrozně dobrý a po těch otrubových tyčinkách se musím podívat, protože dobrá vláknina mi hrozně chutná. :)

    OdpovědětVymazat
  6. super tipy! ten sojový dezert určitě vyzkouším a ani ta vláknina nevypadá špatně!

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))