neděle 16. prosince 2012

New in

Já to nevydržím!

Musím se Vám pochlubit, co jsem si na trzích koupila. Jak jste si všimli, sháněla jsem nějaký set- šála + čepice + rukavice.

Když jsem byla v Brně nakupovat, nikde nic takového nebylo ve stejné barvě, chjo! Nyní jsme měli vánoční trhy u nás ve městě a mile mě překvapili. Našla jsem tam českou firmu vyrábějící sortiment přesně pro mě. Jmenuje se Pletex a sídlo mají v Třebíči.

Takže pokud chcete sehnat slušivý set jako já, tak neváhejte a rozhodě jejich výrobky doporučuji! :))
Né, vůbec jim nedělám reklamu! :D



Čepice: 220 korun
Šála: 200 korun

Na fotce to vypadá jako fialová, ale je to taková růžová-jahůdková. Líbí se vám? :))) Na těle to vypadá jinak, až někam půjdu vyfotím se a ukáži!



Také, když už jsme u toho, bych Vám chtěla představit jeden výrobek z Lídlu, který jsem si koupila.
Měla jste strašnou chuť na něco z tvarohu a toto mě ji zcela zahnalo.
Cena: 25 korun
Je to velké balení, které se za tu cenu rozhodně vyplatí.
Mimo ořechy mají i jiné příchutě, jako je ananas, česnek a další.
Pokud bych si šla tento tvaroh koupit, jakože šla, tak si opět vezmu tyto ořechy.
Tvaroh je hrudkovitý, chuťově to není žádná umělotina

DOPORUČUJI! ♥
   

27 komentářů:

  1. sehnalas kompletek, to je super :) v moc hezké barvě!
    od Pilosu jsem chutnala bílý jogurt a ten mi přišel strašně umělý.. ale třeba je tohle dobré :) zkusím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :)
      Také jse od něj měla bílý jogurt smetanový a nenadchnul mě, myslím si, že to bylo hoodně předělané, ale tvaroh mi chutnal! :)

      Vymazat
  2. Mě se to teda líbí moc! Je to opravdu moc hezké :)
    A ten tvaroh je super nápad :)

    OdpovědětVymazat
  3. šála a čepice vypadají moc pěkně :) taky mám podobnou šálu v takové barvě :) Na ten tvaroh se budu muset podívat, já celkově mám ráda tvarohy z Lidlu, tak věřím, že i tenhle je mňamka:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji! :)) Také mi odtud tvarohy vyhovují! :)

      Vymazat
  4. Krásný set :)
    Já na čepice moc nejsem, tak sháním klapky na uši, ale zdá se to jako nadlidský úkol :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem měla stejný názor, sluchátka neboli klapky nosím když má culík! :))

      Vymazat
  5. Ahoj, u mě na blogu právě probíhá Giveaway. Nechceš se zúčastnit? :)
    http://beauty-blog-blog.blogspot.cz/2012/12/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky, už dlouho sleduju Tvůj blog a líbí se mi,takže mám takovou malou otázečku, jak se Ti podařilo tak hezky dát dolů tolik kilo?:) Přecejen jsi jen o 2cm vyšší ale o hodně lehčí než já:) http://www.2i.cz/uploaded/b74cd0fa29.jpg bojuju hlavně s nohama,které mě štvou:)nemáš nějakou radu?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj.
      Strašně mě těší to, že se ti můj blog líbí a že žádáš o radu mě..
      Nohy na obázku máš pěkné, ale vnitřní stranu stehen by to chtělo zpevnit, je taková i přes ty kalhoty volnější! ;) Ale to není nic, máš i krásně dlouhé nohy :))

      Na nohy mě hodně pomohly výpady- ty byly na stehna.
      Pak ty dřepy s rozkročenými nohami na šíři boků, ty jsou suproví. Přidáms em videa s workoutama, podle kterých cvičím a zdá se mě, že na nohy a zadek to má super účinek. Já to mám naopak, bojuji s břichem, bože! :D

      Skoky přes švihadlo mi dávají do formy lýtka, takže pokud chceš zamakat i na lýtka, tak toto je asi číslo jedna! ;))

      Držím Ti pěsti a budu strašně ráda, když mi budeš dávat vědět, jak na tom jsi ! :))
      Měj se krásně

      Vymazat
  7. Ta šála s čepicí je moc hezká! Líbí se mi moc! Hezky sis vybrala!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Tenhle tvaroh je výbornej, i ten vanilkový s rozinkama :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ten jsem ještě neměla, určitě vyzkouším! :)

      Vymazat
  9. jj já vím že to nemyslíš zle :) ale tak právě jsem chtěla poradit, co a jak, víš .. protože já si často myslím že to mám dobré, snažím se jak jenom to jde, a pak se dozvím že to je na ho..o :D asi máš pravdu, víc zeleniny, víc bílkovin, míň sacharidů. zkusím se na to zaměřit, nakoupit si nějakou zeleninu a tak .. budu to uričtě zkoušet dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jsem neměla v plánu tě nějak shodit nebo tak, chtěla jsem ti poradit, kdyžtak se ještě omlouvám ♥

      Vymazat
  10. Tento tvaroh jsem si zamilovala a lízala bych ho furt! :D..ne opravdu vynikající!..

    OdpovědětVymazat
  11. Tenhle tvaroh si taky občas kupuji a souhlas :-)... je výborný :-)... jinak tuhle šálu (pletenou jako ovál) si chci už dlouho koupit, ale ještě jsem se nedokopala :-)

    OdpovědětVymazat
  12. ten set je strašně pěknej :) .. a tvaroh někdy vyzkouším, až se dostanu do lídlu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Šála i čepice pěkná :) A ten tvaroh znám a naprosto ho miluju :D A už jsem zkoušela i vanilkový s rozinkama ale na ten ořechový prostě nic nemá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ořech je bezkonkurenční, jsem ráda, že také chutná! :)

      Vymazat
  14. ja mám taktiež rada tento tvaroh z Lidlu :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě těší, juknu na tvoj blog! :)

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))