neděle 2. prosince 2012

Nic

Ahoj.
dlouho jsem se neozvala, neměla jsem co psát, ale hlavně o ničem. 
Celý týden jsem jedla, nejedla. Bylo to tou mou nemocí, v pátek však už na mě přišel hlad. Takže zase od Pondělí jídelníčky budou! Za celý týden jsem necvičila, jen jsem si dávala denně tak 50 kliků a cviky na břicho. To je vše...

V Pátek jsem byla na plese, všichni mě chválili šaty a účes, takže jsem byla ráda. Byla jsem tam se svým přítelem, s kterým jsem si to také užila, super večer. Mám ráda plesy. Poprvé, za 3 roky jsem spolu tančili tzv. ploužáky... Nevím jak to říct jinak! Super, super a super!!

Plánuji shrnout mé listopadové plány a zapsat si prosincové.
Také mám v plánu přidat recepty, a tak.. 

A jak jste se měli vy?
Teď jdu na vaše blogy, už se těším, co jste připravili nového!

Mějte se krásně ♥

13 komentářů:

  1. ahojky! :)
    už jsi zdravá?:-*
    jsem ráda, že sis ples užila, já s přítelem ještě na plese nebyla, takže jsme ploužáčky ještě netančili :D ale na diskotéce už jsme si zatancovat byli - paráda!
    těším se na shrnutí listopadu a na plány na prosinec - jsem zvědavka :)
    já se mám jako na houpačce.. měj se hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V rámci už ano, ještě jím penicilím ale už mi je fájn! :))
      Jé, tak Vám přeji brzký ples! :*
      Já jsem také sa zvědavá, snad to bude dobré! :))

      Vymazat
  2. je super že jsi si to s přítelem užila, my jsme spolu 2,5 roku a tančili jsem taky jen párkrát :-(
    recepty budou určitě super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to gratuluji.. Aurčitš to napravíte, jen se na sebe šetříte! :))

      Vymazat
  3. Těším se na jídelníčky:)je dobře, že už jsi fit :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je fajn, že ti je už lépe a že jsi si užila ples :-)... Já jsem absolutně antitaneční typ :-D...na shrnutí, plány a další články se už moc těším :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak né každého to baví no! :))

      Vymazat
  5. Dáš sem foto šatů a účesu..? Jsem zvědavá :-)
    Děkuji za milý komentář :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, snad bych i mohla, uvidíme... chci se držet v anonymitě! :)

      Vymazat
  6. aspoň nejsem jediná, kdo má takovou ségru :D


    budeš sem dávat fotky z toho plesu? :) jsem ráda, že jsi konečně něco napsala :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo a jak jsi mi psala k tomu jídelníčku, že mám přidat na svačině, tak já včera byla celý odpoledne pryč, chvíli po obědě jsem šla se ségrou ven a domu jsem přišla až v půl 7, takže jsem si brala jen mandarinku na cestu ;) jindy mám bohaté svačiny :D

      Vymazat
    2. je to na zabití! :D ..
      Uvidíme, snad bych i mohla:))

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))