sobota 8. prosince 2012

Pozvánka

Pěknou Sobotu přeji' :))

Včera jsem si ukopla malíček o futra, strašná bolest, tak mám fixaci na noze, snad se to zlepší, protože v pondělí chci jen se spolužačkou do Brna nakupovat! Máte tipy kam do obchodu?

A Abych mluvila k tématu. Na milovaném blogu probíhá giweawey a na tu bych Vás chtěla pozvat. Jsou tam super výhry, takže být Vámi, neváhala bych ani minutu! :)))

6 komentářů:

  1. joo, futra a prstíky u nohou se mají moc rádi, znám to, ale nikdy jsem to neměla tak hrozné, abych musela na fixaci - snad se to brzy uzdraví!
    já jedu ve středu do Drážďan, snad se poštěstí! na brněnské obchody tipy nemám, pjomiň
    na GA se mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ježííš! :D Tak to tleskám! To se mi už dlouho nestalo! :D :D Já zatím byla jen v Lidlu a v Tescu :D :D Tak v tomto směru ti neporadím :X

    OdpovědětVymazat
  3. já vím, že jsem toho včera měla málo, aby byl to záměr .. mělas mrknout i na jiné jídelníčky, ne jen jeden a přečíst si, jakou prasárnu jsem vyvedla předevčírem .. proto jsem si musela dát včera lehčí den. a jelikož jsem celý den seděla doma a nijak jsem se nehýbala, tak to ani si myslím nevadilo, že jsem jedla méně :) co myslíš? dneska to je stejně tak. přečti si co jsem napsala dneska, jak to je s mojí váhou a uvidíš ....

    OdpovědětVymazat
  4. omlouvám se, nevšimla jsem si, že jsi mi napsala i k těm jiným článkům. tak beru předchozí komentář zpět :)
    děkuju ti za odezvu, jsem ráda když mi někdo napíše svůj názor :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jejda :/..to nenáívidím! :(..Brno?..tam už jsem stará známá :D (psychiatrická léčebna-několik měsíců,kontroly)-a rozhdoně Olympie,Vaňkovka,Futuru,Avion Shopping park a Campus-všechno nákupní centra-ooobří! :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))