středa 5. prosince 2012

Prosincové plány

Pěkný Mikulášský večer.

Tak jak jsem slíbila, přidám plány na Prosinec. Už je na čase, protože potřebuji motivaci, kterou mi dá tento článek! :)))

Minulý měsíce to bylo dobré, ale nyní chci od toho něco víc, něco většího..Nevím jak to popsat, prostě mám pocit, že do prázdnin nedosáhnu toho, co chci. Asi nevíte, jak se cítím, je to takový smýšený. Musím mít pevnější cíle, větší světlo na konci tunelu. Ano, to chci!
A teď na plány.

1. Max. 1 x měsíčně si dát sladkost formou jiného, jak zdravého

2. Každý den se minimálně 10 minut točit na rotačním disku

3. Shodit na Cm

4. Upéct min. 15 druhů cukroví

5. Jít alespoň 10 x za měsíc běhat

6. Naučit se pít!

7. Zkusit slanou snídani


6 komentářů:

  1. slané snídaně miluju :))
    rozpečené houstičky, kvalitní šunka nebo cottage a zeleninka nebo ovoce! :))
    k pití ti poradím jedno: pořiď si petku s cucátkem a furt si dotáčej vodu z kohoutku :) ani si to neuvědomíš, ale budeš pít téměř neustále
    držím palečky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ně právě nejsem zvyklá! :D
      Dobře, vyzkouším!

      Vymazat
  2. Máš to pěkné a držím palce ať se ti vše podaří splnit :) Já mám teď přes zimu taky problémy s pitným režimem, nejlepší je mít pořád na očích sklednku s vodou nebo falšku s vodou a to tě pak nutí prostě napít se :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mě moc práve nepomáha, sklenka! ;)

      Vymazat
  3. to jsou hezké plány držím palce! já teda slané snídaně nemůžu:D

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))