čtvrtek 6. prosince 2012

Sweety grep

Neznáte toto ovoce?
To nevadí, já jsem ho také neznala, ale poznala.

Tento grep není jako klasický červený grep.Viděla jsem ho pouze v jednom obchodě a to v Hypermarketu Albert. Patří k exotickému ovoci, které je výjimečný svou chutí, ale také i svým vzhledem.

Jak vypadá?
V podstatě je to malé pomelo, citron a nebo tak trochu i limetka. Může být velký jako mandarinka, ale i dvakrát větší.


Chuť?
Miluji kyselé grepy, ale už i název mi říká, že toto kyselé nejspíše nebude. A nezmýlila jsem se. Opravdu. Loupala jsem tuhou kůru, už jsem se těšila na to, co najdu uvnitř. Chuť mě mile překvapila. Měli jste už pomelo? Tak to chutná skoro stejně. vůbec to nechutná jako normální grep. Ani jednou se mi jak se říká " neušklíbla" pusa, ba naopak, rozplývala jsem se tou chutí! :)) Sladké, sladké a šťavnaté.

Cena?
Já jsem nakupovala v akci, což bylo34 korun za kilo. Je to moc? Nebojte, původně to stálo 54 korun/kg! to už je moc, nemyslíte? :D Já jsem si koupila jen jeden kus, který ě vyšel na 9 korun, byla jsem spokojena.

Hodnocení:
V každém případě doporučuji vyzkoušet, určitě nebudete zklamáni! :))



2 komentáře:

  1. já zas obyčejný grep miluju. Celkově miluju kyselé, nedělá mi problém vykousávat limetku nebo citron :D

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))