pondělí 24. prosince 2012

Vánoce





 


Hubeňulky mé.

Přeji Vám krásné Vánoce, nádherné svátky a hlavně elán proto, něco o svátcích dělat a odolat cukroví.
Ať je pro Vás nový rok lepší, úspěšnější a hlavně hezčí! :))

Pro některé z vás to bude nový začátek, někdo už bude finišovat.. Pro mě to bude další etapa mého usilujícího boje s kily.

Jdu se koukat na pohádky, jděte taky. A na cvičení se dneska vykašlete, je Štědrý den. 


Mějte se pohádkově,
Vaše K. ♥

16 komentářů:

  1. Přesně tak, nechápu a zároveň obdivuju ty co dnes budou cvičit :/:D Šťastné a veselé Vánoce i tobě! :)

    OdpovědětVymazat
  2. :) Já si dala 8km běh a jak je mi dobře!:D krásné svátky všem!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tobě taky přeji krásné a pohodové Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  4. Cukroví si neodepřu, aspoň trošku ochutnat musím :D Snad se v průběhu svátků dokopu ke cvičení.
    Krásné Vánoce přeji! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Doufám že jsi dostala spoustu dárků od Ježíška a užívej si zbytek volna a pohádek :)

    OdpovědětVymazat
  6. taktiež ti želám krásne, pokojné a ničím nerušené sviatky v spoločnosti tvojich najbližších :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Tobě taky!:) Doufám, že si měla krásné svátky:)

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem cukroví a všem podobným lákadlům neodolala :-)... ale zase jsem se zvládla ohlédnout za tímhle rokem a vím co chci všechno dělat v novém roce jinak a to se rozhodně nevztahuje jen k postavě atd. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Také jsem cukroví neodolávala a ani nechtěla. Vždyť Vánoce jsou jedenkrát za rok, tak proč si tu radost nedopřát? Ke cvičení jsem se naneštěstí nedostala (Ježíšek mi nadělil "parádní" dárek v podobě akutního zánětu nosohltanu, tak jsem na antibiotikách). Letos to byly opravdu nejlínější Vánoce. :D

    http://fitkriss.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. doufám, že sis vánoce užila :) .. cukroví jsem tak nějak odolala :P pár kousků jsem měla, ale nic hroznýho :P .. přeju hezkého silvestra :P

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))