neděle 9. prosince 2012

Vegetariánské špagety

Kdo by neznal špagety. Ale co když je někdo vegetarián? Má babička mě naučila jednoduchý recept, jak maso obměnit. ráda se s vámi o něj podělím. Samozřejmě si můžete recept upravit pdole svého.
 
OBRÁZKY JSOU MÉ, Z MÉHO PROFILU A TOPRECEPTY.CZ, KDE JSEM TAKÉ POD PŘEZDÁVKOU KOOUKY!

Co budeme potřebovat?

sojový granulát 100g
podravka 5 PL
klasik 5 PL ( vegetariáni sojovku!!! :))
olej - do vody kde se vaří špagety, aby se nelepily a na osmažení cibulky
špagety
sůl - do vody, kde se vaří špagety
nastrouhaný sýr na posypání - já dala 300 g
kečup 300g nebo rajčatový protlak či celá loupaná rajčta z konzervy
cibule- já měla sušenou, ale může být i čerstvá 


Postup:
1. Dáme vařit vodu na špagety, přidáme do ní olej a sůl.Než nám začně vřít, dáme si sojový granulát do většího hrnku, zalijeme vodou, aby se nasákl a přidáme podravku a klasika.
Vegetariánské špagety
Potřebné ingredience na granulát

 
Vegetariánské špagety
Sojový granulát

2. Dáme vařit špagety.
3. Mezitím si nastrouháme sýr na posypání.

Vegetariánské špagety
Sýr

 













4. Než se nám dovaří špagety, tak si osmahneme cibulku do zlatava- né hněda ;). Až cibulka bude hotová, přidáme na pánev kečup/rajčatový protlak/ rozmixovaná rajčata. Asi tak po minutě přidáme granulát i s tou trochou vody, v čem byl. 
Vegetariánské špagety
cibulka

















5.  Kečup/protlak/rajčata, cibulku i granulát necháme podusit při stálém míchání asi 5 minut.
Vegetariánské špagety
S protlakem

 













6. Uvařené špagety vysypeme na plech, smícháme s majdou a posypeme sýrem.

Vegetariánské špagety
Na plechu

 










Vegetariánské špagety



7. Dáme péct do trouby na 180°C.  


Dobrou chuť, 
Vaše K.! ♥

14 komentářů:

  1. špagety nemusím... ale sojové "maso" jo :) a nikdy by mě nenapadlo je zapéct - super! :)

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá to super, špagety miluju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také patřím mezi špagetomaniaky! :))

      Vymazat
  3. to vypadá výborně! ♥ špagety mám ráda, ale sójové maso moc nemusím :/ teda jedla jsem ho zatím jen 2x :D .. ale možná to zkusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono když se maso ochutí dobře, tak je výborné! Neochucené by mě taky nechutnalo :)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. tak já jsem na soju zvyklá, jelikož mám babičku vegetariánku! :))

      Vymazat
  5. ja soju nemám rada :) ale vyzerá to super a pozývam ťa na giveaway http://fashion-paradis.blogspot.sk/2012/11/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Já nemám ráda špagety ://
    Jednou jsem se vyzvracela a od té doby je nejím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechtěla bych zvracet špagety, musí se to tááhnout! :D

      Vymazat
  7. Mńam, to vypadá moc dobře! já mám tedy špagety nejraději jako carbonara :-D... aly ty si dávám jednou za uherský rok za odměnu... jinak s tou krupičkou - podle mne to i pujde s normální...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak o tom jse zase neslyšela já, nevím co to znamená, jéééjda chyba! :D ...
      Tak děkuji! :))

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))