neděle 16. prosince 2012

Víkendová

Ahoj, ahoj! :))

Omlouvám se za mou neaktivitu, ale poslední dobou ani nemám o čem psát a hlavně nemám ani čas. 
Také jsem se rozhodla, že o víkendech jídelníček přispívat nebudu, není to proto, že bych jedla jak tank, ale proto, protože mi to časově nevychází, asi? Nebo spíš nechci? Těžko říct.

Na to, jaký byl u nás krásný, sypký sníh, kouknu se z okna a všude samý břečky! Blé! Také to u Vás taje? S takovouhle budou vánoce na blátě, díííky za ně, FAKT! :-D

Jak jsem zmiňovala v minulém jídeláku, přítel odhalil mé tajemství úplně- blog. Asi je to i dobře, stejně bych se postupem času dopracovala k názoru, že on by to vědět měl, že bloguji! :))

Dneska mě čeká pečetní sádlových koleček, brambor - cukroví a asi nějaká procházka z přítelem.
Jaký máte plány vy na dnešek?

Taková na povzbuzení! :))

7 komentářů:

  1. Můj přítel o blogu ví, i když ho mám zatím jen pár dní. Ten sníh mě ani nepřekvapuje, je to takhle skoro vždycky, já si chci hlavně jít letos někam zabruslit, tak ať koukaj zamrzat rybníky! Dnes plánuji trochu víc zabrat ve cvičení, pak uklidit barák než se vrátí naši, ale z domu asi vylejzat dnes nebudu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také chci jít bruslit, už to vypadalo nadějně a teď toto! ;) ..
      Uklidila jsem dens taky celý barák, takže jsem nadmíru spokojená! :D

      Vymazat
  2. Ahoj, mne by to asi trošku vadilo, keby priateľ vedel o blogu- je to taký môj malý svet :) Ale pokiaľ nemáte pred sebou žiadne tajomstvá, je to fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. J8 jsem s tím ic udělat nemohla, přišel na to v podstatě sám! ;)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Tak ptal se, co to je a na co to je. Tak sjem mu vysvětlila, že je to takový můj deníček a s holkama se povzbuzujeme... Byl zmatený, ze začátku nechápal a smál se mi, pak sjem mu to znovu vysvětlila a vzal to sportovněě! :D

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))