středa 12. prosince 2012

Zapečené brambory se zeleninou a šunkou

Kdo by neznal zapečené brambory
Je milion způsobů, jak je zapéci a já jsem udělala tento.


Co budeme potřebovat?

1 vařená brambora
mražená zelenina
vejce
mléko
koření
sýr 
šunka

Postup:
1. Bramboru, kterou jsme si dopředu uvařili, nakrájíme na plátky a poklademe na dno zapékací misky.

2. Na bramboru poklademe sýr, zeleninu a navrch šunku


3. Zalijeme mlékem, v němž je rozmixováno vejce a přidáno koření.
4. Dáme péct na 10-15 minut. 


Podáváme s bagetkou či jen tak.


Dobrou chuť,
Vaše K ♥

3 komentáře:

  1. vypadají hezky :) ale nikdy by mě nenapadlo je podávat s bagetkou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to já jsem je jedla taky jen tak, ale v mé porci byla malí bramborka, takže to byla spíš taková vaječná omeleta s bramborou!:D

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))