čtvrtek 10. ledna 2013

10.1 2013

Čágo bélo! :))

Jak jste se dnes vyspali?
Já parádně, byla jsem u přítele, dorazila jsem zrovna domů ( protože maká od 5.40 tak jsem nemusela řešit, jestli zaspím! :) ) a zrovna snídám ovocnou kaši, můj názor na ní se dozvíte odpoledne.. ;)

Parádně mě už od včerejška bolí břicho, ale to k "tomu" patří. Včera jsem si dala krásně do těla během, začínám tomu přicházet na chuť!
Milého číča( ode mě) si hrála s kaprama do tý doby..
než
Nespadla za něma! :D

Dnes dojedu dom až ve 4 hodiny, takže toho také moc nestihnu, ale na cvičení si čas 100% udělám. Včera jsem si v knihovně konečně vypůjčila knihy k ročníkový práci, mám co děla. Ale Stephan King(s) se čte skvěle- a to knihy nesnáším.. Nebo jsem si to alespoň myslela! Hi! :D

Mimo to, prosím Vás.
Nemohli byste mi poradit, Váš nejoblíbenější cvik na záda a prsa? Prsa hodně zanedbávám si myslím! Děkuji ♥

Ve škole mě už štvou s těma kecama. "Já bych nemohla jíst jako ty", "Že tě to pořád baví se omezovat", "Já tě obdivuji si to takhle hlídat a jíst jen zdravé" ...Vraždila bych, pak mě ještě jedna holka řekla, že to se cvičením přeháním, že se má cvičit jen 3x týdně a že se po mléčných výrobcích tloustne. Fakt? Ani omylem, jím je denno-denně a nic navíc nemám! ;))) Pooomooc
Mohu jim milionkrát vysvětlovat, že se neomezuji, jím co chci ale správně, jím jak chci, ale jím hodně a v žádném případě nemám striktní jídelníček! ;)

Nebudu Vás zatěžovat mým výlevem! :D

 Jídelníček:
Sn. Ovocná kaše dobré ráno + kiwi , dobrá vláknina (nezasytila vůbec)
+ Rýžový nákyp kousek
Sv. Activia Zdravé ráno s mussli
Sv. Tmavý cereální rohlík + pomazánka + paštika z fazolek (viz obrázek)+ ementál
Sv.Racio chlebíček + českenová pomazánka + ementál + šunka 2x
V.Míchaná vejce(2 ks + šunka+ sýr) + kopa zeleniny


Sojová paštika ze Zdravěnky 20 korun






Pohyb:
Chůze 6 km
P90X ripped abs
 

7 komentářů:

  1. ovocná kaše, to zní super :) vyspala jsem se hezky, díky!
    cviky na záda a na prsa nedělám :D jediný, který znám je, že ležíš na břiše a zvedáš jakoby trup :)
    a nikomu nic nevysvětluj, ať si myslí co chtějí, stejně to nepochopí :) mám to tak taky, téměř denně

    OdpovědětVymazat
  2. Na všechny se můžeš vykašlat.. Jinak zkus se na ty cviky podívat sem - http://www.cviceni-doma.cz/cviky/

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle kecy taky znám. A ať říkám, co chci, stejně si vedou všichni svou. Takže už nic nevysvětluji, nějak je odbydu a nazdar. Ať se každý stará sám od sebe, já jím do jejich jídla taky nereju.

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, taky kecy o mléčných výrobcích posloucháme - zrovna já, kdo sní denně minimálně dva mléčné výrobky :-D... jenže mi povídají lidi, kteří si z mléčných výrobků koupí max. čoko jogurt monte, takže to potom jo :-D...

    OdpovědětVymazat
  5. Tu Activii s musli jsem ještě neměla, stojí za to? :))
    Jinak já na posílení prsního svalstva dělám kliky. A vyplatilo se mi to. :)) Jednoduché, zato velmi efektivní. A krom prsou posílíš celé tělo. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Keců si opravdu nevšímej. Když jsem měla v úmyslu něco málo shodit zaměřila jsem se na detoxikaci. Takže jsem si do školy nosila červenou řepu, fazolové lusky a brokolici... No a to teprve byli narážky, každý den si našli něco. Vadilo mě to a dost, ale zase jsem si říkala, že to slyším od závistivých lidí, kteří se bojí, že dokážu něco na co oni nikdy mít nebudou ;)
    ...Knihy od Kinga čtu hrozně ráda, i když né všechny jsou dobré:) A na posílení prsou jsou fajn kliky :)

    OdpovědětVymazat
  7. tú Activiu musím vyskúšať :) a krásna číča, nepovedala by som, že skočí do vody, toho môjho by som tam nedostala ani keby mu tam plával Whiskass :D :D http://nekonecnacesta.blog.cz/

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))