pátek 11. ledna 2013

11.1 2013

Ahoj!
Pokud jsem se včera nensanídala královsky, dneska jsem si to vynahradila na plné čáře! Tak úžasnou snídani jsem dlouho neměla ( Teda úžasné snídaně mám pořád, ale tato měla něco do sebe! :) )

Jak jste se dnes vyspali? 
Já super, spala jsem jako nemluvně, ale každou noc mě probudí záchod, achjooo! 
Jsem strašně ráda, že je dnes už Pátek, to letí co? Dneska mám ve škole 4 hodiny a přemýšlím, jestli mám zajít do posilovny, nebo ne. Dilema! :-D

A ano, je u nás zase sníííh! :)) ♥

Včera jsem si udělal v albertu velkou radost, koupila jsem si třtinový cukr, konečně a jenom 500 g/ 20 korun, sleva jako bláázen! :)


A kolik z Vás jde dnes k volbám? :))

Má knížka od Kinga, kterou mám přečíst je čím dál víc zajmavá, jen včera jsem pokročila o 11 stránek- BACHA, TO JE NA MĚ VÝKON! :D
http://lilainthezombieland.blogspot.cz/2012/06/steven-king-rbitov-zviratek.html
Sice jsem zatím ve 3. ročníku, ale už asi vím, kam na školu půjdu, zatím si to nechám pro sebe, promyslím to, ale myslím si, že to bude ono. JE tam totiž prospěchové stipendium. Když se vejdu do 1,7 což tam se vejdu ještě 2x! :D Tak mámsemestr i 10 000 levnější! ;) A obchodní školy berou přednostně, to je také výhoda! :))
Není to ani daleko, 135 km od nás.. Jo, není to ani nejblíž, ale..

Jaké máte po střední plány vy, už víte?

Jídelníček:
Sn. Kukuřičná čokoládová kaše + hrstka sušených banánů+ hrstka brusinek + hrstka dobré vlákniny + ovocná zálivka z rybízu a sirupu ♥
Sv. Bílý jogrt + medové pukance + hrst dobré vlákniny
O. Těstovinový salát ( celozrnné těstoviny + okurka+ sýr + červená řepa + jogurt)
Sv.XX
V. topinka s pomazánkou




Pohyb:
chůze 9 km

15 komentářů:

  1. ahoj:P taky jsem se vyspala dobře, ve škole mám hodin šest a dvě písemky, ale zaplaťpánbůh, že je pátek!
    do posilky si zajdi :) kdyžtak můžeš jen s někým pokecat,kdyby se ti nechtěl o cvičit :D
    je dobře, že už máš, dá se říct, vybráno, kam půjdeš dál :) já už taky přemýšlím a to jsem teprve v prváku :D
    papání zní super :P já už se nemůžu dočkat zítřka až si udělám k snídani kaši! :) přes týden mi docela chybí, ale netroufám si jí dělat, abych se náhodou nezdržela :D MHD je svinstvo

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem se dnes moc nevyspala, od čtyř jsem se převalovala a nic. Snídaně vypadá krásně. Po střední už jsem nikam nešla, nechtěla jsem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem byla toho názoru, ale chci mít alespoň bakaláře! ;)

      Vymazat
  3. to si mala super cenu za cukor! u nas je strasne drahy! A vyspala som sa super:)
    inak aj by ta zaujimalo aka je naj naj spirala tak recenziu najdes tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/zazrak-s-fleur-de-sante.htm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to akce, původně stál 50 korun! :))
      děkuji! ;)

      Vymazat
  4. U nás dneska taky pěkně chumelilo, ale je teplo takže to taje, ale už bych si konečně i zalyžovala. K volbám bych i šla, ale není 18 :D Taky přemýšlím kam se vrtnout po střední, ale pořád si říkám že je ještě čas (jsem ve druháku), ale zrovna v pondělí si budeme vybírat další volitelné předměty a přece jenom by bylo lepší kdybych už určitou představu měla, takhle na to budu muset jít vylučovací metodou. A snídaně je fakt pěkná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to u nás je -7! :d
      Asi by jsi už mohla tak něják tušit, co a jak dále chceš! ;)

      Vymazat
  5. U nás taky pořád sněží ..škoda, že takové počasí nebylo na Vánoce:)
    Snídaně vypadá úžasně.. už se těším na zítřejší ráno až si zase nějakou dopřeji. Je moje nejoblíbenější z celého dne!
    A na tu knihu se taky chystám ..jen čekám až ji budou mít v naší knihovně:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikdy tak na Vánoce není, škoda! :(
      Určit doporučuji! :)

      Vymazat
  6. Raňajka vyzerá fakt kráľovsky, tie tvoje fotky by som zjedla! :D http://nekonecnacesta.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Snídaně vypadá krásně :-)... a Kinga mám moc ráda, je to pro mne dokonalá oddechová četba :-)... Jinak s tím pohárem - nikdy je nedávám ztuhnout, kdyby to bylo potřeba tak bych to tam psala :-)... akorát vyfotím a hned se do toho pustím :-)...

    OdpovědětVymazat
  8. Tie raňajky aa!! Už som poobede, ale strašne mám na nich chuť keď to takto vidím :) A je super že už vieš na akú školu chceš ísť, tiež som v 3 ročníku, ale vôbec v tom nemám ešte jasno :( A chôdza 9km? Kam si išla? :))

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, máš super blog a je super, že so zdravou stravou sa ti darí ešte aj tak krásne zhadzovať kilá. :) Máš niekde na blogu fotky tvojej postavy? Lebo podľa váhy a výšky by si mala byť fakt štíhla. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, těší mě, že se ti tu líbí! :))
      Foto mám tady :
      http://ieat4life.blogspot.cz/2012/11/foto-konecne-tu.html

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))