sobota 12. ledna 2013

12.1 2013

Pěkný odpoledne přeji.. :)

Jak se dneska máte?
Já jsem strašně ráda za to, že je víkend, potřebovala jsem si chvilku oddechnout! :))

Zrovna jsem po obědě, tak odpočívám. U nás je asi 40 cm sněhu, což je na jednu stranu paráda, ale na druhou stranu mě to hatí mé nadšení do běhu, který teď praktikovat nemohu,  přeci jen bych musela běhat ve sněhulích aby mi do bot nenapadalo milion sněhu! :-D

Naši kočku už přestalo bavit žít, chce jít na pekáč! :D


Rozhodla jsem se začít chodit do posilovny. Posilovnu máme ve škole, je to takové vybavení na střední úrovni, ale mě to stačí. Navíc, nic se za to neplatí! :))

Dneska jsem byla na návštěvě u bábí s dědou, děda mě akorát vytočil, ale on prostě nemá cit pro techniku!  A pro mé myšlení, no! :D
Ráda bych si zašla na snb nebo na lyže ( které nemám a štve mě to, sakra!) Taky se dnes musím učit, v Pondělí se nechám vyvolat z práva abych to už měla za sebou, také hned v Pondělí píšeme z Dějepisu a z AJ, takže toho mám hodně.

Jídelníček:
Sn. Ovesná kaše + hořká čokoláda + kiwi + 1/2 banánu
O. Zapečený pangas ( Pangas + zelenina + šunka + sýr+ vejce) + vařené brambory
Sv.
V.




Pohyb:
Chůze 6 km


11 komentářů:

  1. U nás otevřeli Jumpboxing, tak se chystám na ozkoušení :-) ta kočka je skvělá

    OdpovědětVymazat
  2. Taky toho mám teď na učení dost. Ale tak rozhodla jsem se to udělat vylučovací metodou a naučit se jen něco :D A tu kočku nepečte, to by byla sama kost a kůže, no nic dietního :D Jídlo máš pěkné, ovesnou kaši jsem měla naposled ve středu, to snad ani možné není :D

    OdpovědětVymazat
  3. Už dlouho chci zkusit dát do ovesné kaši čokoládu, je to fakt dobrý ? :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. já ten sníh závidim, zatim jsem tuhle zimu nevyndala zimní kabát! :D ale zítra se na to chystám, páč mrzne.
    Naše kočka zas dnes chtěla asi orestovat nebo usmažit, jelikož si ustlala na sporáku :D asi nějaké kočičí spojenectví...

    OdpovědětVymazat
  5. Jé tak to ti moc děkuju za tip s tou mastí, zatím to mažu jenom nějakým tím gelem ale ten s takovou za chvilku dojde :) Zuzka je fakt super, ale hodně tam záleží na tom jak si to člověk nastaví. U Jill jedeš prostě ve stejném tempu ale u Zuzky jde o to hecnout se a vydat ze sebe maximum :)

    OdpovědětVymazat
  6. 40 cm sněhu! :OO ani nevíš jak ti to závidím! :D
    U nás je sotva cenťák! :D

    OdpovědětVymazat
  7. u nás máme taky dost sněhu, ale ne tolik :D asi tak 20cm :) ..ve škole máme taky posilku do který chci chodit, ale až po tom co něco zhubnu :D .. Ovesnou kaši moc nemusím :/ ale jinak to vypadá výborně :P .. a promiň, že jsem u tebe dlouho nebyla, ale nemam moc náladu na blog :/

    OdpovědětVymazat
  8. Mňamí, ovsená kaša čokoládová ♥ Robím sa za takú milovníčku a mala som ju až dva krát :D :D Zatiaľ som vlastnú neskúsila, mám tie od Bona Vity, ale milujem ich :) A u náš je tiež toľko snehu, dnes som aj pekne spadla :D :D

    OdpovědětVymazat
  9. Pečená kočka k obědu :-)

    Jídla opět vypadají k sežrání, mňam! :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  10. jé, to máš dobrý, taky bych chodila kdyby byla zadarmo :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Já chci taky sníh:-D nám už všechen roztál..A užívej víkendu:)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))