neděle 13. ledna 2013

13.1 2013

To jsou nám ale pěkná čísla..

Zdravím Vás! :))

Jaká je pro Vás Neděle? Co máte v plánu?

Já jsem dneska spala 8 hodin a přijdu si, jako kdybych nespala vůbec, vyčerpává mě to vstávání v týdnu o 5 i dříve, achjoo! ;)

Jsem na sebe pyšná, tvrdila jsem, že u nás se už běhat nedá, jelikož tu máme dneska už skoro půl metra sněhu. Ale co se nestalo? Vyběhla jsem. Bylo -7 stupňů a já běhala po silnicích, protože na nich byl sníh uježděný!  Když jsem běžela, jen jsem viděla obličeje, které se na mě koukali s tím výrazem: "Co je to za cvoka? Do blázince s ní!" :-D


Dneska bych si chtěla jít také zaběhat, většinou v této zimě, dneska je -6 běhám jen 15 minut, to stačí a navíc, pak je to už o angínu! ;)

Mimo běhání je dneska Neděle, která značí, že zítra je už škola, sakra. Já toho mám tolik, dějepis, právo a vysedávám tady, Klárino, vzpamatuj se a dělej něco, slyšíš? 

Edit 12:26- Zrovna jsem doběhal, dala jsem si krásných 5 kilásků v rychlým tempu, jupíjé! :))

Když pominu učení, čeká mě asi velká procházka s přítelem, protože neděle jsou pro nás takové kulturnější a chodíme po krásách Vysočiny, hi! :D
Edit 14:08- tak nevím zda bude velká procházka, včera se vožral jak to hovado, tak chce ležet, ale já mu to ještě nechám sežrat všechno! :D

Edit 19.14: Tak nakonec jsme na procházce byli, bylo to asi 7 km, takže jsem spokojená! :) Přítelovi jsem to trošku ze začátku povařila, ale už se uklidnil a opilost ho přešla, naštěstí! :D Zítra ráno tu s Vámi budu déle, jdu konečně za doktorkou s tím močáke, hurá hurá! :))

Jídelníček:
Sn. kukuřičná kaše + 74% čokoláda + banán + 100 ml pomerančové šťávy domácí
O. Bílé zelí , hrnkový knedlík + pečený králík ( ano, nic moc extra, ale kompenzuji si to tím, že budu mít moc pohybu! :))
V.Míchaná vejce se sýrem + červená řepa + cherry rajčata + mléko




24 komentářů:

  1. zlato, štítky nahoře hrozně bolej do očí :D nevím jak to vysvětlit
    k běhání gratuluju :P na mě je moc zima :D a narozdíl od tebe se od včéra od šesti od rána učím!
    po krásách Vysočiny bych se šla taky projít :) jen ho vytáhni,pomůže mu to!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak děkuji za upozornění, napravím to! :))
      Jé, určitě by jis také podlehla tomu kouzlu! :))
      Také bych se měla učit no, jsem lajdák! :D

      Vymazat
  2. Ty jo, králíka jsem neměla ani nepamatuju :-) Běhání super, hlavně když tě baví, to je paráda :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem ho měla snad po deseti letech! :D

      Vymazat
  3. To jsi dobrá, že si šla běhat.
    Já zase viděla cyklistu, plno sněhu a on si tak sportuje.Taky na něj všichni koukali jestli se náhodou nezbláznil :D
    A králíka to bych si taky dala ...mňam :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No cyklisty nechápu! :D Jako běžec je v pohodě, ale na kole jet? To je sebevražda! ;)...

      Vymazat
  4. nj, ešte v dobe môjho "intenzívneho chudnutia" (bwt, asi pred mesiacom) som tiež raz tak po donútene zjedenom obede išla behať a tie pohľady ľudí stáli za to :D :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak ale ať si ostatní říkají co chtějí, ať běhají se mnou! :D

      Vymazat
  5. Oh, tak to tě hrozně obdivuju, v takovémhle počasí běhat dokáže fakt jen frajer! :D :))

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, ja som bla tiež raz túto zimu behať a tie výrazy na tvárach boli podobné. No teraz som zase chorá, takže behaníčko a cvičeníčko odložíme...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je vtipné se na ně koukat! :))
      jé, to je smůla! :(

      Vymazat
  7. těm pohledům lidí se vážně nedivím :D jsi vážně blázen :D já bych nemohla jít běhat v takový zimě :D hned bych měla zápal plic :D .. učit se musím taky :/ na jeden test a na zkoušení :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě by tě zápal plic obešel, viděla bys\§ :))
      Jé, tak to hodně štěstí! :))

      Vymazat
  8. Není se čemu divit, že se po tobě lidé dívali takovými pohledy :D Podle mě je to ale obdivuhodné :)
    S tou školou to mám podobně... Učení mám mraky, ale sedím u blogu. Achjo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si hlavně myslím, že běhání je celoroční! :))
      Jsme hrozné, bič na nás! :D

      Vymazat
  9. Ožralý přítel mě pobavil :D Jsi super že běháš i takto v zimě, já jen lituju že u nás není moc prostorů kam běhat, pokud nepočítám sportovní areál, ale ono běhat někde v přírodě nebo tak něco je taky rozdíl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No dala jsem mu co proto! :D
      No já běhám po silnicích! :D

      Vymazat
  10. Vidím že ty beháš v každom počasí :D Myslím že ten jedálniček je pekný, treba si raz za čas aj niečo dopriať, navyšše na tom neni vyslovene nič, čo by nebolo zdravé. A tým pohybom si to vykompenzovala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, ale tak králík právě není mé denní menu a tak mě nepřišel moc vhodný! :D

      Vymazat
  11. Taky jsem nedavno byla běhat, ale bylo nad nulou. Vyšlo mi to asi taky na těch 15-20 minut v kuse a byla jsem nadmíru spokojená :)
    Jídelníček máš pěkný, ale kde jsou svačinky?
    A chtěla jsem se zeptat - máš docela názkou váhu na svou výšku, jak jsi spokojená s postavou??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svačinky nebyli, protože dopoledne jsem vstávala na 10. takže místo svačinky byla už jen snídaně a ve 12 oběd!.. A pak odpolední svačinu jsem nezvládla, byla jsem venku a zapoměla jsem na ni, jsem děsná! :D
      Mám ady foto mé postavy.. ale abych pravdu řekla, nejsem. O Váhu mi ani tak nejde, chci mít viditelné svaly na břiše, vypracovat zadek a zpevnit trošku stehna.. No jedním slovem mít svaly! :D I kdybych vážila 60, ale vypadala tak, jak chci (svaly jsou prostě těžžší), tak budu spokojená! ;)

      Vymazat
  12. Co se týče běhu - máš můj obdiv a klobouk dolů :-D... jinak jídlo vypadá krásně!

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))