pondělí 14. ledna 2013

14.1 2013

Ahoj..

Je zrovna 10:28 a já sedím doma. Jak je to možné? No... Ráno jsem pěkně vstala, nasnídala se a vyrazila s močí k doktorce. (Už ji po mě chtěla asi měsíc no! :D). Také jsem se zmínila o močáku a kde jsem neskončila. Poslala mě se žádankou k "ženskému lékaři", takže se z hezkého rána stalo pekelné ráno! :-D

Konečně jsem došla domů, udělala si chutnou svačinku a přemýšlím, co budu dělat. Musím se dneska naučit Konverzaci do Aj, slovíčka a samozřejmě budu muset číst, abych Kinga mohla vrátit, už mě to chytlo, začíná se v knize něco dít! :-D

Momentálně u nás krásně sněží, jak je to u Vás? Já jen doufám, že to alespoň vydrží! :))

Tento týden plánuji přidat pár článků, ta snad mi to vyjde! :))

Ano, je mešuge! :D


Máte na mě nějaké otázky? :))

Kamilko, už jsem horní "karty" opravila, na oči už je to lepší? :D

Strašně mě baví, koukat se na pokroky v hubnutí, nejvíce mě dostává se svými fotkami Beautygloss a také naše milovaná Mell.

Už se těším, až takové fotky budu mít také a já vím, že to zvládnu.

Také jsem Vám chtěla říct, že jsem přibrala na váze. Ale beru to pozitivně, protože když se na sebe kouknu, vidím, že mě přibyly svaly a ty jsou těžší než tuk a taky v cm si myslím, že jsem ubrala! :)) To je pozitivní, váha jde stranou! :)

Jídelníček:
Sn. Kukuřičná kaše + 1/2 banánu + 1/2 jablka+ hořká 74% čoko
Sv. Olešnický tvrdý tvaroh + jahody + sirup
O. Polentová kaše + celerová směs + cherry
Sv. Tvaroh tvrdý + jogurt jahoda
V. Zapečený pangas se zeleninou zalitý vejcem a mlékem





Pohyb:
Chůze 9 km

Dnes jsem z pohybu nadšená, zacvičila jsem si po dlouhé době tak, že jsem na pot potřebovala i ručník, super pocit! :))

12 komentářů:

  1. co je to za kukuřišnou kaši?:) polenta, mišutka? a ta svačina ach mnam !!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene ani jedno. Jsou to instantní vločky- z kukuřice! :))

      Vymazat
  2. Mňam, ta svačinka musela být hrozně dobrá! Miluju kombinaci jahod a tvarohu, jen teď sehnat nějaký kvalitní jahody je skoro nemožný :/ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, já mám z mrazáku ještě od léta! ;))

      Vymazat
  3. No s tím močákem chodit běhat :X nevím, nevím.. :X Ale myslím že ani u mě, ani u Beautygloss nejde o hubnutí! :)
    A ikdyž si přibrala, jsou to svaly... všímej si hlavně oblečení! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já vím, ale ušli jste kus cesty! :))

      Vymazat
  4. Správně, váha jde stranou. Důležitý je tvůj dobrý pocit ze svalů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ten mám, takže jsem klidná! :))

      Vymazat
  5. Tá tvoja kočka nemá chybu :D Rastie vám priamo na okienku :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, a nejen tam, i v pračce apd! :D

      Vymazat
  6. Vypadá to všechno skvěle :)
    A ty svaly, supr že z toho máš dobrý pocit :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))