úterý 15. ledna 2013

15.1 2013

Pěkný ráno. 
 (alespoň pro Vám)

Nevím, čím to je, ale poslední dobou mě bolí hlava no a co se nestalo, dneska jsem se s tím i probudila ( To máš z toho, že nepiješ ty můro jedna! Pij! )

Kolem 7.00 mám volat na výsledky k doktorce, ale to už budu ve vlaku a škole se asi nevyhnu. I když jsem dneska ráno v posteli měla čertovské plány jak do školy nejít, hihi! :-D

Zajmalo by mě, jak často se vážíte?
  Já Váze odolávám jak ničemu jinému!

VYstupuji z anonymity? :D


A proč tam nechci? Jdeme do divadla, pak píšeme v Aj a pak ještě jednou z Aj (Joo, oni mají pořád tolik času a pak se z toho doslova poserou! ) Jo jsem sprostá, protože mě to štve, pardon! :-D

Dneska ráno jsem si stoupla před zrcadlo a koukala na sebe, já ty změny vidím a doufám, že vy je na konci ledna na fotkách uvidíte také! :))

Odpoledne se Vám zase ozvu! :))

Jídelníček:
Sn. Kukuřičná kaše + 74% čoko +1/2 banánu
Sv. Bílý jogurt z Valašska  medové pukance
Sv. Racio 2 ks + fazolová pomazánka + šunka z krůtích filet + sýr 30%
O. Králík + knedlík
V. Pečené brambory s česnekem + hermelín fit






Pohyb:
Chůze rychlá 6 km
workout

9 komentářů:

  1. těším se na fotky na konci ledna teda!:) a dnešek hezky přežij!:) k snídani jsem měla taky kukuřičnou kaši, jen jsem k ní měla půl kila ovoce (nekecám:D)

    OdpovědětVymazat
  2. Snažím se nevážit, maximálně tak jednou za měsíc. Raději spolíhám na cm :)
    A na ty tvoje fotky se taky těším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na váhu jsem odhodlaná stoupnout až toho 3. února, kdy plánuju článek o pokroku za první měsíc. Tak uvidíme, jestli to vydržím. Těším se na tvé pokroky! Určitě budou! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já se vážím, když mám pocit, že jsem něco zhubla. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vážím se tak jednou za měsíc, teď to plánuji na konci týdne až dokončím Ripped in 30, ale spíš mě budou zajímat centimetry.

    OdpovědětVymazat
  6. Já se vážím každou středu, protože mě k tomu vybízí můj Sebekoučing;) každopádně se moc těším na tvé fotky

    OdpovědětVymazat
  7. Já se teda vážím docela často, tak 3-4x týdně, prostě mi to nedá :D Hlava mě tež teď bolí.. včera to začlo a dneska od rána zas :( Si myslím, že je to tím počasím.
    Těším se na fotky, pěkně makej, ať je výsledek :)

    OdpovědětVymazat
  8. mňám!! :D ta kaše mě láká :P ... taky kolikrát vymýšlím jak se vymluvit, že nemůžu do školy :D ale vždycky nakonec jdu :D ... ani nevím jak často se vážím, tak většinou jak mě to napadne :P


    mám ti to poslat? :D už jen ty boty stojej 15000,- :D .. co bych dala za to, kdybych na to měla :D

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))