středa 16. ledna 2013

16.1 2013

Pěkný ráno, konečně to mohu říct upřímně! :))

Dnes v noci jsem spala jako zabitá, protože jsem před spaním četla Kinga a úplně mě uspal, doslova! (ale samozřejmě tím nechci říci, že je ta kniha nudná, ba naopak, ale blížila se má hodinka! :) )

To také znamená, že jsem se vyspala dobře, i když jsem byla večer pekelně vytočená, no nic. Rozčilování není pro mou šelest nic moc dobré, já to vím! :D
Nemáte někdo tip na super komedii? :)

Měla jsem super úžo snídani, mňam. Nachystala jsem si krabičky do školy, doučila jsem se právo, ze kterého se nechám vyvolat, jupíjé! A teď nevím, co do 45 budu dělat, asi s udělám čaj! :))

ještě maličkká

Dneska to ve škole bude nejspíše pohodové, doufám. Dnes bych měla dojet ze školy ve 3, tak jsem zvědavá, co stihnu! ;)
Nevíte o nějakém cardio- fakt dobrým workoutu? :)


Musím se také pochlubit, že i když to včera vypadalo, že si dám REST DAY, nebyl! Já jsem v 20:00 cvičila a dala jsem si pořádně do těla, teď jsem moc ráda, že jsem to nevzdala! :))

Jídelníček:
Sn. Zdravá žemlovka
Sv. Bílý jogurt + banán + dobrá vláknina
Sv. Racio 2 ks + eidam + šunka
O.
V.




15 komentářů:

  1. Tak pekný deň ti dnes prajem :-) mmm, tá žemľovla vyzerá vynikajúco :-D a film, skús si pozrieť Nedotknuteľný, nie je to vyslovene komédia, ale zasmeješ sa určite a stojí za to vidieť ten film :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S filmem naprosto souhlasim, zaradila jsem ho mezi sve oblibene !!! A neni to klasicka "pitoma" komedie, fakt bezvadnej film (nejlepsi je teda v originale ve francouzstine, tak doporucuju mrknout na to s titulkama)

      Vymazat
  2. Hmm, tu žemlovku bych si dala! Možná o víkendu, uvidim :-) Je teď toho spousta, co si chci ukuchtit a nevim, co dřív :-D

    OdpovědětVymazat
  3. krásný den přeji! Nějakou dobrou komedii? Mě se líbila Záměna s Jennifer Aniston. Nasmála jsem se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem si vzpoměla na jeden film. Není to teda komedie, ale je to podle skutečné události. Jmenuje se to myslím Nic nás nerozdělí. Je to fakt masakr...

      Vymazat
  4. Já se dnes nevyspala moc dobře, po dlouhý době se mi zdaly fakt divny sny :D mňam, žemlovku mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je fajn, že jsi pořádně vyspala, já dnes nic moc, po noční jen pár hodin a potom na pohovor a večer zase na noční :-)... jinak komedie? Jde o to zda chceš českou nebo ne... z českých mám ráda klasiky jako je Saturnin, Muži v naději, S tebou mne baví svět, Samotáři atd. a ze zahraničních např. Trestná lavice, Zkus mne rozesmát, Válka Roseových, Smlouva s ďáblem, Lepší pozdě než li později, Lepší už to nebude, Baba na zabití atd :-D

    OdpovědětVymazat
  6. komedie u které jsme se s přítelem zasmálo byla ,, Bratři z donucení" bylo to fakt bezva ;)
    zajímalo by mě, co je to ta zdravá žemlovka :-))

    OdpovědětVymazat
  7. není nad českou klasiku Román pro ženy, Ženy v pokušení a Muži v naději!:D

    OdpovědětVymazat
  8. Ta kočička<3 A miluju žemlovku:) A koukni na Ladíme:)

    OdpovědětVymazat
  9. Já cvičím od Jillian tohle: http://www.youtube.com/watch?v=FTT4W8ygJ7w
    Zkus to! :) je to asi 55 minut, a je to opravdu super! ;)
    Jídelníček super a kočička je nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Koukni ke mně, zrovna jsem dodělala recenzi na pár videí:)
    Komedii..viděla si V cízí kůži? To je výborný :D

    OdpovědětVymazat
  11. zbožňujem tvoje jedálničky ;)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. zrovna dneska jsem si na žemlovku vzpomněla, že bych si jí mohla udělat :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))