čtvrtek 17. ledna 2013

17.1 2013

Ahoj.
Včera jsem snad ani neměla možnost sem nakouknout, hanba!
Dneska jsem spala u přítele ♥, takže mě chybí ta půl hodinky, co mívám navíc doma, joo, už mám prostě takový režim.:D
Děkuji za tipy na komedie! :)

Dala jsem si doma chutnou snídani, ale ještě před tím jsem se musela nadopovat novýma práškama- zase prášky, achjo! A jaký? No mám zánět močáku, to je super, takže prášky za 4 stováky a pak možná ještě další, já se z toho zcvoknu, ta chemie!


Dneska, mimo to, že je první den, kdy jsem se nemusela do školy na nic učit, jupííí! :)), mám v plánu si dát insanity, začínám cvičit.

Strašně mě upoutalo jedno video, které Vám sem pak hodím, protože je to něco kouzelného. Také mi včera došel balíček z ronnie.cz - jsem moc ráda, takový fofr snad nikde jinde není! ;)

Takže to znamená, že bude recenze, ano! :D Také mám pro vás připravený recept, povídání, no najednou toho ne nespočet, hi! :D


Jídelníček:
Sn. Rýžové instantní vločky + sweety + 1/4 jablka + hořká čoko 74%
Sv. Jablko + 1/2 banánu
Sv. Kaiserka celozrnná + sýr + okurka
Sv. Loupák
Sv. Tvaroh + ovoce
V. Borůvkový protein






Pohyb:
Insanity- fit test
Chůze 9 km

9 komentářů:

  1. snad bude zánět brzy v pořádku! ceny prášků jsou děs,a bude hůř..
    na recenze jsem zvědavá:P měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Od Kinga mám právě přečtené snad všechny knížky. je to strašně chytlavé :-) O prášcích mi ani neříkej, dnes si pro jedny jdu :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alespoň někomu se knihy líbí! :))
      Jé, to je mi líto, ať je brzy dobereš! :))

      Vymazat
  3. Kdy sis objednávala ten balíček? Mi ještě nedorazil. :/ Tak snad zítra. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pbjednávala jsem ho v pondělí a ve středu už tu byl! :))

      Vymazat
  4. eTak držím palce ať se zánětu brzy zbavíš! Jinak jídlo vypadá super! Taky jsem si objednávala, ale teprve včera, takže ještě čekám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, doufám! ;) ..
      Tak snad ti dojde co nejdříve! :))

      Vymazat
  5. zbytek zatím nevidím, ale snídaně vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))